Kampania wrześniowa straty - strona 50

note /search

Prawo gospodarcze - J. Kaszyński

  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile
  • Prawo gospodarcze
Pobrań: 259
Wyświetleń: 3892

. -XVII w kampanie, banki w formie spółki RÓŻNICE POMIĘDZY SPÓŁKAMI KAPITAŁOWĄ I OSOBOWĄ: Kapitałowa...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2177

konsumentów Konkurencja w sektorze - innowacje produktowe, kampanie reklamowe, lepsza obsługa klienta, szerszy...

Psychologia - pytania i odpowiedzi

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1813

Strategie persfazyjne - marchewki (podporządkowanie=korzyści), kija (niepodporządkowanie=straty), zaszczytu...