Florek - strona 3

note /search

Psychologia reklamy - praca magisterska

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia
Pobrań: 833
Wyświetleń: 8281

Dokument ma 39 stron i zawiera takie zagadnienia jak: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych w reklamie, rola emocji negatywnych, seks w reklamie, metoda "przed i po" ("before & after"), dziecko w reklamie, zwierzęta w reklamie, tło reklamy, kolor w reklamie, m...

PPPU

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1253

polityki państwa w dziedzinie zatrudnienia i nadzoru nad warunkami pracy). (L. Florek, T. Zieliński, Prawo...

Psychologia reklamy (30 stron)

  • Psychologia
Pobrań: 203
Wyświetleń: 2198

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Psychologia reklamy - Emocje

  • Psychologia
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2317

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Wyroki w sprawie dóbr osobistych przed ETPC

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • Prawo cywilne
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2296

Case of Stanev v. Bulgaria (Application no. 36760/06) Judgment Strasbourg, 17 January 2012 GRAND CHAMBER CASE OF STANEV v. BULGARIA ( Application no. 36760/06 ) JUDGMENT STRASBOURG 17 January 2012 This judgment is final but may be subject to editorial revision. In the case of Stanev v. Bulga...