Filantropia a sponsoring

Nasza ocena:

3
Pobrań: 273
Wyświetleń: 2632
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Filantropia a sponsoring - strona 1 Filantropia a sponsoring - strona 2

Fragment notatki:

filantropia a sponsoring FILANTROPIA - (dobroczynność) to działalność osób bądź instytucji, polegająca na bezinteresownym udzielaniu pomocy finansowej lub materialnej potrzebującym
SPONSORING - jest umową partnerską, w której sponsor przekazuje podmiotowi sponsorowanemu środki konieczne do realizacji jego celów, w zamian za wykorzystanie tkwiącego w nim potencjału
komercyjnego, który umożliwia promocję wizerunku przedsiębiorstwa, jego marek czy produktów 80. rodzaje sponsoringu - pasywny / aktywny
- skoncentrowany / rozproszony
ze względu na podmiot (sponsorowanego)
osobowy
instytucjonalny
projektowy
ze względu na zakres działań sponsora
skoncentrowany
rozproszony
ze względu na intensywność zaangażowania się w sponsoring
sporadyczny
intensywny
systemowy
Ze względu na inicjatywę pasywny
aktywny
81. kategorie sponsorów Sympatyk - 6-12% kosztów przedsięwzięcia Wspierający - 13-25% Utrzymujący - 26-50% Patron - ponad 51% 82. istota fundacji korporacyjnej odrębny podmiot ustanowiony przez firmę i przez nią finansowany, którego celem jest realizacja działań społecznie użytecznych 83. zielony alians partnerstwo tworzone między przedsiębiorstwem i wybraną organizacją ekologiczną długoterminowy celowy 84.typy organizacji ekologicznych (rekin, orka, słoń morski, delfin) Rekin Orka Słoń morski Delfin - lojalni, merytoryczni 85. istota wolontariatu pracowniczego Dobrowolne i świadome angażowanie się pracowników biznesu na rzecz lokalnych środowisk potrzebujących pomocy
Odbywa się przy akceptacji i wsparciu pracodawcy ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz