Dr Zieli_ski - strona 3

note /search

Metoda kosztowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1372

Metoda kosztowa  Najprościej: „koszt plus…”  Koszty stałe i koszty zmienne (krótki czas)  Niekiedy cena koszty zmienne (bez k.stałych) Marketingowa strategia rynkowa „… Koszty muszą być dostosowane do pożądanego poziomu cen, który może być zaakceptowany przez potencjalnych nabywców…” Metoda z...

Metoda popytowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1995

Metoda popytowa  Firma musi znać cenową elastyczność popytu  Jak również cenową elastyczność substytutów  Znajomość postępowań i zamierzeń klientów  POSTRZEGANA WARTOŚĆ PRODUKTU= subiektywna ocena nabywców dot. wartości produktu ...

Orientacja na konkurenta a orientacja na klienta

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 987

Orientacja na konkurenta a orientacja na klienta System wywiadu o konkurentach 1. Stworzenie systemu 2. Zbieranie danych 3. Ocena i analiza 4. Rozpowszechnianie i reagowanie „Szpiegowanie konkurentów” 1. Informacje od pracowników firm konkurencyjnych i nowo przyjmowanych 2. Informacje od ...

Strategie cenowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 315
Wyświetleń: 2135

Strategie cenowe  Strategie cen wysokich-produkty markowe, przeznaczone dla wybranych segmentów rynku  Strategie cen neutralnych (średnich)-dla większości produktów; unikanie konkurencji cenowej  Strategie cen niskich-cena staje się podstawowym narzędziem konkurencji Strategie cen wysokich „ ...

Coreper-opracowanie

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Instytucje Europejskie
Pobrań: 14
Wyświetleń: 840

COREPER. Prace Rady Unii Europejskiej przygotowuje COREPER - Komitet Stałych Przedstawicieli Rządów Państw Członkowskich. Składa się z przedstawicieli państw członkowskich akredytowanych przy Wspólnotach. Dzieli się na CORE...

Dyrektywy-opracowanie

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Instytucje Europejskie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 609

Dyrektywy. Do ich wydawania upoważnione są: PE działający razem z Radą, Rada oraz Komisja. Mogą one być skierowane, do jednego, kilku lub wszystkich państw członkowskich. Dyrektywa jest wiążąca, jeżeli chodzi o zamierzony skutek w odniesieniu do każdego państwa członkowskiego, do którego została s...

Działalność RE na rzecz sportu-opracowanie

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Instytucje Europejskie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 385

Działalność RE na rzecz sportu. Europejska konwencja w sprawie aktów przemocy i wybryku widzów w czasie imprez sportowych, w szczególności meczów piłki nożnej z 1985 r, Konwencja o zwalczaniu niedozwolonych środków dopingujących z 1989 r. - zawiera wykaz zabronionych substancji i ustala obowiązują...

Komitet Europejski Rady Ministrów-opracowanie

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Instytucje Europejskie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 420

Komitet Europejski Rady Ministrów (skład i zadania). Skład: przewodniczący (powoływany i odwoływany przez Prezesa Rady Ministrów spośród członków RM), wiceprzewodniczący (powoływany i odwoływany przez Prezesa Rady Ministr...

Komitet Ministrów-opracowanie

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Instytucje Europejskie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 336

Komitet Ministrów (skład i zadania). Skład: ministrowie spraw zagranicznych każdego państwa. W 1952 roku Komitet Ministrów zdecydował, że każdy minister może powołać swojego zastępcę. Zastępcy mają taką samą moc decyzyjną jak ministrowie. Zastępca zwykle jest także stałym przedstawicielem państwa cz...