Dr Joanna Rogozińska-Mitrut - strona 3

note /search

Identyfikacja strategii konkurentów

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 343

  Identyfikacja strategii konkurentów Przedsiębiorcy muszą bacznie uważać na to, czego oczekują od nich konsumenci i jak konkurencja modyfikuje swoje strategie, aby sprostać tym oczekiwaniom. Aby przedsiębiorca mógł osiągać zyski z produkcji musi tworzyć własne strategie, ale żeby dogodzić konsumen...

Podstawowe rodzaje strategii marketingowych

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 539

Podstawowe rodzaje strategii marketingowych 1. Strategie wyboru rynku docelowego 2. Strategie wej ś cia na nowe rynki 3. Strategie ró Ŝ nych faz rozwojowych rynku 4. Strategie wobec konkurentów 5. Strategie dyferencjacji ...