Długość rzeczywista - wykład

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1533
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Długość rzeczywista - wykład - strona 1

Fragment notatki:

Długość rzeczywista (zwana też całkowitą) - długość toru wyznaczona pomiędzy ukresami ograniczającymi ten tor lub początkami rozjazdów zwróconymi „do toru” albo początkami zasypki przed kozłami oporowymi - zależnie od sytuacji. Długość ta musi być większa od długości użytecznej o drogę ochronną za sygnalizatorem wyjazdowym oraz o długość potrzebną dla urządzenia zwalniającego przebieg wjazdowy, np. odcinka izolowanego.
Długość drogi rzeczywistej toru głównego zasadniczego dla:
- 120 osi obliczeniowych = 770m
120x5m (1 oś obliczeniowa to 5m) + 2x25m (2 lokomotywy po 25m) + 100m (droga ochronna za sygnalizatorem: 100m dla wjazdu z V40km/h, 50m dla 40km/h) + 10m (odcinek izolowany: 10m od ukresu) + 10m (zapas długości na nieprecyzyjne zatrzymanie pociągu, 10-15m)
- 150 osi = 150x5 + 2x25 + 100 + 10 + 15 = 925m


(…)


Długość rzeczywista (zwana też całkowitą) - długość toru wyznaczona pomiędzy ukresami ograniczającymi ten tor lub początkami rozjazdów zwróconymi „do toru” albo początkami zasypki przed kozłami oporowymi - zależnie od sytuacji. Długość ta musi być większa od długości użytecznej o drogę ochronną za sygnalizatorem wyjazdowym oraz o długość potrzebną dla urządzenia zwalniającego przebieg wjazdowy…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz