Charakterystyka firmy niemieckiej

Nasza ocena:

3
Wyświetleń: 553
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Charakterystyka firmy  niemieckiej - strona 1 Charakterystyka firmy  niemieckiej - strona 2 Charakterystyka firmy  niemieckiej - strona 3

Fragment notatki:

CHARAKTERYSTYKA FIRMY  
Freiherr von Fahnenberg to węgierska firma o pochodzeniu niemieckim, zajmująca się sprzedażą win z całego świata. Firma istnieje na rynku europejskim od ponad sześciu lat, a jej centrala znajduje się w Berlinie. Oddziały firmy rozsiane są po wielu krajach Europy, między innymi w Bułgarii, na Węgrzech, Słowacji oraz w Polsce.
Wina i szampany najlepszej jakości sprowadzane są z zagranicznych winnic dla około 40 tyś. klientów tylko na terenie Polski. Oferowane artykuły nie są reklamowane w środkach masowego przekazu, nie są też sprzedawane do hurtowni oraz sklepów detalicznych. Cała sprzedaż opiera się na organizowaniu ekskluzywnych degustacji hotelowych, na które zapraszani są wybrani goście. Inną formą sprzedaży jest tzw. sprzedaż bezpośrednia, czyli bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem w jego domu lub biurze.   MISJA FIRMY  
 
Firma Freiherr von Fahnenberg stara się zaspokoić w sposób maksymalny swoich klientów w zakresie miłej, fachowej obsługi oraz porady przy zakupie wina.
Pracownicy posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe uzyskane przy pomocy firmy Freiherr von Fahnenberg.  
-1-
 
Jakość win jest konkurencyjna w stosunku do innych firm zajmujących się bezpośrednią sprzedażą win, co pozwala w pełni zadowolić klienta.
Jednym z założonych celów firmy jest propagowanie idei picia wina CELE Cele na rok 2000
- otworzyć nowe odziały w Zakopanem i Kielcach do 15 lutego 2000r.
- do lipca 2000r. powiększyć asortyment win z 40 do 60
- do lipca 2000r. zwiększyć liczbę klientów do 50 tyś. osób
- zwiększyć obroty firmy do 1 mln. złotych miesięcznie - wejść na rynek rosyjski w miesiącu sierpniu 2000r.
- przejąć klientów ok. 3000 osób od konkurencji poprzez organizowanie dodatkowych degustacji hotelowych od marca do września 2000r.
  HARAKTERYSTYKA KONUMENTA   Freiherr von Fahnenberg oferuje swoje wina dla zawężonej grupy konsumentów. Są to osoby których wynagrodzenie miesięczne przekracza ok. 5 tyś. złotych są to przeważnie właściciele firm, dyrektorzy lub prezesi.
-2-
W pierwszej kolejności firma stawia na klientów kupujących regularnie, przynajmniej raz w miesiącu za kwotę ok. 2,5 tyś. złotych. Stosuje się wobec nich specjalne rabaty oraz upominki Tacy konsumenci wymagają doskonałej obsługi oraz informacji dotyczących przechowywania, używania oraz spożywania wina. Nasz klient ma możliwość dokonania wyboru formy płatności (gotówka, czek, karta kredytowa lub przelew). Do każdego klienta wina dojeżdżają transportem firmowym, jest możliwość telefonicznego zamawiania przez

(…)

biodegradacji
 
0
 
 
2
 
3
 
 
1
5. Technologia
Rozbudowanie sieci komputerowych łączących oddziały z centralą
 
 
1
 
 
2
6. Położenie geograficzne Duże miasto w centralne Polsce  
3
 
1
 
 
-4-
SZANSE I ZAGRORZENIA
OPIS DO TABELI STR.5
 
 
1 POLITYKA: możliwość ceny w winie lub gotówce jest szansą na zdobycie większej ilości klientów lecz zmniejsza obroty firmy
 
2 EKONOMIA: powstawanie nowych oddziałów…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz