Całościowe uczenie się - omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1407
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Całościowe uczenie się - omówienie  - strona 1

Fragment notatki:

CAŁOŚCIOWE UCZENIE SIĘ DZIELI SIĘ NA:
1.Strategia integracji emocjonalnych i intelektualnych osobowości:
-edukacja wczesna i nie tylko
-pedagogika Gestalt (tzw. Pedagogika postaci)
-twórczym, obustronnym dostosowaniu miedzy organizmem, a otoczeniem(KONTAKT)
-JA-MY-TO-GLOB
-można tu wyróżnić następujące ćwiczenia
* identyfikacyjne i projekcyjne |
* rozwijające fantazje
|
* odgrywanie ról
|- ŁĄCZENIE I WPROWADZANIE W CZASIE LEKCJI
* ruchowe
|
* relaksacyjne
|
-Stosowanie mediów kreatywnych ,materialnych, technicznych, pomocniczych, osobowych
-Wspomaganie rozwoju, lepsze rozumienie siebie, wyrażanie, spójność w porozumiewaniu
się.
2.Uczenie się z doradcą
-stosowana w nauczaniu indywidualnym, grupowym i cała klasą
-respektowanie zasad C,Rogera
-cechy nauczania
* emanacja ciepła i zaufania do uczniów
* empatyczne zrozumienie
* ukazywanie związków miedzy postawą poznawczą samorealizacji uczniów
JA- osoby uczestniczące w procesie edukacyjnym(nauczyciel- uczeń)
MY- wspólnota uczących się, która przez różne środki komunikowania się dzieli się swoja
wiedzą, przeżyciami, emocjami
GLOB- społeczno- kulturowy konspekt uczenia się
UTRZYMYWANIE RÓWNOWAGIMIĘDZY TYMIPŁASZCZYZNAMIUWAŻA SIĘ ZA WARUNEK
NAUCZANIA
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz