To tylko jedna z 34 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
SPIS TREŚCI I. Streszczenie............................................................................................. II. Geneza projektu..................................................................................... III. Misja i cel przedsięwzięcia.................................................................... Misja........................................................................................................... Cele............................................................................................................. IV. Produkt................................................................................................ Opis produktu (usługi)................................................................................... Cechy produktu (usługi)................................................................................ Atrakcyjność produktu.................................................................................. V. Personel zakładu.................................................................................... VI. Rynek i marketing................................................................................ Analiza rynku............................................................................................... - opis rynku............................................................................................... - klienci..................................................................................................... - konkurencja.......................................................................................... Marketing................................................................................................... - strategie marketingowe........................................................................... - kampania reklamowa............................................................................. VII. Analiza finansowa przedsięwzięcia..................................................... Rachunek kosztów miesięcznych z prowadzonej działalności gospodarczej...... Prognozowany przychód............................................................................. Prognozowany przychód oraz zysk netto w 1996 roku................................... Prognozowany przychód oraz zysk netto za rok 1997 i 1998.......................... Kredyt na rozpoczęcie działalności gospodarczej............................................
(…)
… pomysłu po ukończeniu szkoły średniej (Technikum Elektroniczne) nie mogli znaleźć zatrudnienia, w związku z tym, postanowili wykorzystać własną wiedzę, praktykę i otworzyć zakład usługowy. Po przeprowadzeniu rozmów z mieszkańcami osiedla na temat ich potrzeb oraz wstępnej analizy konkurencji, autorzy zdecydowali się otworzyć serwis RTV.
III. MISJA I CEL PRZEDSIĘWZIĘCIA
MISJA
- Będziemy czuwać aby sprzęt…
… i czarno-białe),
. odbiorników radiowych (analogowych i cyfrowych),
. magnetowidów,
. magnetofonów,
. radioodtwarzaczy samochodowych,
. tunerów satelitarnych,
- przestrajanie:
. telewizorów (podwójna fonia),
. magnetowidów,
- montaż:
. anten satelitarnych,
. anten konwencjonalnych
. radio odtwarzaczy samochodowych,
- instruktaż przy uruchamianiu nowo zakupionego sprzętu wysokiej klasy.
CECHY PRODUKTU…
…. Posiadają oni głównie sprzęt nowy, rzadziej psujący się. Widzimy tu jednak szanse w montażu anten satelitarnych oraz anten konwencjonalnych (szerokopasmowych). Starą zabudowę zamieszkują przeważnie ludzie starsi, emeryci i renciści. Posiadają oni sprzęt starszej generacji, często psujący się. Względy materialne, a także przyzwyczajenia starszych osób wpływają na brak decyzji kupna nowego sprzętu. Niechęć do wszelkich nowinek technicznych ogranicza naszą działalność na tym terenie w dziedzinie instalacji anten satelitarnych oraz sprzętu wysokiej klasy. Widzimy tu szanse w naprawianiu, regeneracji i konserwacji używanego sprzętu. Powyższe spostrzeżenia oparto na ankietach (załącznik nr 3) przeprowadzonych wśród osiemdziesięciu, losowo wybranych, gospodarstw domowych na terenie naszego osiedla. Nasze wnioski…
…
31.94
kolorowego
94.57
98.71
75.62
71.53
Urządzenia do odbioru telewizji satelitarnej
29.7
47.91
14.95
18.06
Odbiornik radiowy:
monofoniczny
46.37
44.05
72.82
52.78
stereofoniczny
36.93
39.87
16.86
22.22
Radiomagnetofon:
monofoniczny
19.43
17.04
17.38
19.44
stereofoniczny
63.2
74.28
25.97
42.36
Odtwarzacz płyt kompaktowych
12.53
15.76
2.99
4.86
Magnetowid
71.6
85.53
31.29
37.5
Magnetofon:
monofoniczny…
… przez solidne, szybkie, sprawne i tanie spełnienie oczekiwań klienta.
- Zaaranżowania spotkań (informacja o miejscu, numerze telefonu oraz o godzi-nach pracy).
- Stałego kontaktu (pełna informacja i pomoc dotycząca eksploatacji czy użytkowania sprzętu audio-video, itp.)
Drugi kwartał zamknie się nieco mniejszymi kosztami poniesionymi na reklamę ponieważ w tym okresie nie będzie stosowana reklama w osiedlowej…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)