Biznes plan - Jingiel

Nasza ocena:

5
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1127
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Biznes plan - Jingiel - strona 1 Biznes plan - Jingiel - strona 2 Biznes plan - Jingiel - strona 3

Fragment notatki:

   
 
 
 
 
Biznes plan firmy ogłoszeniowo - usługowej Jingiel    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dane dotyczące przedsiębiorstwa  
Nazwa pełna
Jingiel
Nazwa skrócona
JINGIEL
Forma prawna
Działalność jednoosobowa
Data rozpoczęcia działalności
Siedziba firmy
Telefony
Fax
e-mail
Strona www
 
 
Struktura własnościowa Założycielem i właścicielem jest niedoszły absolwent Akademii Ekonomicznej - Zbigniew L.. Osoba ta posiada dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi systemami informatycznymi, tworzeniu oprogramowania dla dużych hurtowni danych, zapewnianiu obsługi baz danych poprzez strony WWW. Niezbędne wsparcie w trudnych chwilach zapewnia żona założyciela - Ewa L.
 
Rodzaj działalności Frima prowadzi portal internetowy Jingiel. Ludzie od zarania wieków odczuwali potrzebę wymiany towarów. Początkowo rolę miejsca przeznaczonego do prowadzenia transakcji handlowych pełnił tradycyjnie pojęty rynek. Wraz z rozwojem Internetu, pojawiły się nowe metody komunikacji ludzi, a co za tym idzie nowe możliwości zawierania transakcji kupna - sprzedaży. Nowe medium pozwala na dużo szybsze zawarcie transakcji niż w przypadku tradycyjnych metod. Portal Jingiel będzie umożliwiał:
Zamieszczanie ofert kupna - sprzedaży dla użytkowników Założenie skrzynki poczty elektronicznej dla użytkowników Umieszczał reklamy firm w postaci: wyróżnienia w ofercie, banerów  
Podstawowe założenia Działalność spółki jest określona przez następujące akty prawne:
Wpis do ewidencji o działalności gospodarczej Rejestracja w urzędzie skarbowym Opłata z tytułu ZUS Wpis do ewidencji Głównego Urzędu Statystycznego  
Misja firmy Misją firmy JINGIEL jest dostarczanie usług najwyższej jakości w zakresie wymiany informacji handlowych. Chcemy aby każdy klient miał możliwość ogłoszenia o swoim zamiarze kupna lub sprzedaży dowolnej rzeczy. Pragniemy ułatwić komunikację pomiędzy dwiema stronami chcącymi zawrzeć transakcję.
 
Cele firmy Pierwszoplanowym celem firmy jest zaistnienie na rynku województwa świętokrzyskiego. Pragniemy zdobyć popularność porównywalną z tradycyjnymi wydawnictwami (papierowymi) działającymi na rynku ogłoszeń. Chcemy być postrzegani jako portal umożliwiający dokonanie korzystnej transakcji kupna - sprzedaży - wymiany.


(…)

… wykształceniem i dochodami wyższymi od średniej krajowej. Osoby takie są bardzo dobrą grupą docelowa dla reklamodawców, a internet staje się doskonałym sposobem dotarcia do nich.
 
Ad 2
Portal JINGIEL na początku działalności nie będzie znany internautom. Jednak dzięki usługom takim jak darmowa poczta e-mail i lokalny charakter portalu będzie on zdobywał popularność wśród świętokrzyskich internautów.
Ad 3…
… popularność porównywalną z tradycyjnymi wydawnictwami (papierowymi) działającymi na rynku ogłoszeń. Chcemy być postrzegani jako portal umożliwiający dokonanie korzystnej transakcji kupna - sprzedaży - wymiany.
 
Założenia planu strategicznego
Analiza strategiczna (metodą SWOT)
3.1.1.Założenia
Każdy biznesplan wymaga zarysowania strategii działania firmy. Jedną z metod analizy strategicznej jest SWOT…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz