Znane systemy sterowania ruchem drogowym przyporządkuj do systemów scentralizowanych i częściowo scentralizowanych i zdecentralizowanych.
„SCOOT' -w pełni scentralizowany przeznaczony dla 10-600 skrzyżowań (nie ma nic na poziomie pośrednim między sterownikami lokalnymi a komputerem centralnym )
„SEGURE ”- francuski system częściowo zdecentralizowany, na początku było 1200 skrzyżowań do roku 2000 miało być 2000 skrzyżowań . „UNIC ”-(NEDERLAND) na platformie tego sys. proponuje poszczególne podsystemy -sys zdecentralizowany „PEEK-TRAFFIC” -( ETC-4 starsze rozwiązanie, EC-TRAK) dla obszarów obejmujących ponad 1000 skrzyżowań w pełni zdecentralizowany Wszystko co się dzieje jest na poziomie sterowników lokalnych.
„SIGNALBUA HUBER -BOS” - obszar do 1600 skrzyżowań , system częściowo zdecentralizowany
„SIMENS” -system częściowo zdecentralizowany
„PHILIPS-PROJECT”- najwięcej wdrożeń w sys. sterowania system częściowo zdecentralizowany składa się z czterech warstw : lokalna ,warstwa komunikacji między komputerami regionalnymi (coś więcej niż sterownik nadrzędny ), zarządzania (komputer centralny ) ,podziału na regiony (każdy region na 64 podobszary)
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)