Zarządzanie jakością - sprawozdanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 973
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Zarządzanie jakością - sprawozdanie  - strona 1

Fragment notatki:

Wisniewska. Uczelnia, z której pochodzi notatka to . Zajęcia prowadzi dr hab. Leszek Pawłowicz. Notatka składa się z 8 stron.
PODEJŚCIE PROCESOWE, DOKUMENTACJA SYSTEMU JAKOŚCI Polityka jakości firmy S.J. Inter - Kom Głównym priorytetem i misją firmy S.J. Inter - Kom Jest dostarczanie swoim klientom telefonów komórkowych zgodnych z ich oczekiwaniami, w oparciu o ciągłą poprawę jakości oraz oferowanie konkurencyjnych cen i terminów realizacji.
Cele Jakości S.J. Inter - Kom: spełnienie potrzeb, wymagań Klientów i przepisów prawa,
utrzymanie finansowania działalności z własnych środków, rozwój sprzedaży i wzrost konkurencyjności wyrobów, wytwarzanie wyrobów bezpiecznych, specjalizacja w produkcji nowoczesnych telefonów i akcesoriów komórkowych,
dążymy do utrzymania dominującej pozycji dostawcy wyrobów i usług dla sektora telefonii komórkowej. Wyznaczone cele S. J. Inter - Kom osiąga przez: utrzymywanie systemu zarządzania jakością i ciągłe doskonalenie jego skuteczności z wymaganiami normy ISO 9001, stosowanie systemu bezpieczeństwa zdrowotnego związanego z telefonią komórkową, stosowanie zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej, ocenę potrzeb klientów, partnerską współpracę i wspomaganie innych producentów akcesoriów komórkowych, staranny dobór i współdziałanie z dostawcami, ustawiczną poprawę jakości wyrobów, stosowanie surowców i materiałów o standardzie jakości i higieny gwarantującym ustaloną jakość wyrobów, wprowadzanie postępu techniczno-technologicznego w oparciu o doświadczenia telefonicznej w kraju i za granicą, ciągłe szkolenie i doskonalenie kwalifikacji personelu oraz działania na rzecz zadowolenia pracowników, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska,
przestrzeganie wymagań prawnych i innych uregulowań dotyczących zarówno konfiguracji naszych wyrobów i usług jak też środowiska.
Gwarancją osiągnięcia wyznaczonych celów jest znajomość i realizacja POLITYKI JAKOŚCI oraz zobowiązań z niej wynikających pod przywództwem Kierownictwa przez wszystkich Pracowników „S.J. Inter - Kom ”.
Zarząd S.J. Inter - Kom zapewnia i przeznacza środki na wdrożenie i utrzymanie POLITYKI JAKOŚCI oraz sprawuje nadzór nad jej realizacją.
Krzysztof Kowalski PREZES ZARZĄDU S.J. Inter - Kom Schemat procedury zakupów w ujęciu procesowym: Cel procesu zakupów: Zapewnienie produktów potrzebnych do realizacji zamówień ... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz