WEZWANIE PRACOWNIKA DO PRZEPROSZENIA KLIENTA Z POWODU NIEODPOWIEDNIEGO ZACHOWANIA .................dnia, ..........................
Adresat:.....................................
Szanowny Panie,
dzisiaj dzwonił do mnie ............................................. (imię i nazwisko klienta) ze skargą na Pana.
Klient powoływał się na rozmowę telefoniczną z dnia..................... twierdząc, że nie chciał Pan udzielić odpowiedzi na jego pytania, tłumacząc się brakiem czasu, a z rozmowy wynikało, że jego sprawa Pana w ogóle nie obchodzi.
Chciałem Panu przypomnieć, że takie zachowanie jest niezgodne z polityką naszej firmy, według której staramy się jak najlepiej obsłużyć każdego klienta i zależy nam na tym, aby był zadowolony.
Bez klientów nasza firma nie miałaby prawa bytu.
Proszę o odnalezienie sprawy powyższego klienta, udzielenie mu wyczerpującej informacji i przeproszenie za niestosowne zachowanie.
Z poważaniem,
......................................... (podpis)
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)