To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
PROCTER&GAMBLE MISJA „Rozumieć ludzi, ulepszać życie”
Poprawa jakości życia konsumentów na całym świecie poprzez dostarczenie najlepszych, markowych produktów. Dążenie do ciągłego rozwoju i pozycji lidera w branży FMCG, poprzez ciągle zwiększający się poziom sprzedaży oraz jakości produktów. BRANŻA Procter&Gamble jest jedna z największych globalnych firm w branży FMCG. Posiada 60 marek na rynku z ponad 1300 wariantami produktów. Posiada wiodącą pozycję w zewnętrznych rankingach na najbardziej pożądanego pracodawcę oraz w dziedzinie odpowiedzialnego biznesu, obecnie zatrudnia 3200 pracowników. Jest jednym z głównych reklamodawców w kraju. Posiada własne 3 fabryki w kraju: Łódź, Targówek, Aleksandrów Łódzki. P&G dąży do ciągłego wzrostu innowacyjności, ponadto posiada własne ośrodki badawczo-rozwojowe. PRODUKTY URODA Always
Head&Shoulders
Naturella
Tampax
Discreet
Herbal Essence
Olay
Wella
Gillette
Londa Professional
Old Spicy
Wellaton
Gillette Venus
Max Factor
Pantene
ZDROWIE Blend-a-med
Oral-B
Pampers
GOSPODARSTWO DOMOWE Ace
Braun
Lenor
Ambi Pur
Dreft
Vizir
Ariel
Duracell
Bonux
Fairy
OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA WEWNĘTRZNE
ZEWNĘTRZNE Strategia ogólna Strategia personalna Konkurencja Dostawcy Klienci Rząd Społeczność Partnerzy *wpływ różnych elementów na otoczenie (np. globalizacji)
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)