Radia i TV,Za dużo reklam w telewizji

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 476
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Radia i TV,Za dużo reklam w telewizji - strona 1

Fragment notatki:

Za dużo reklam w telewizji
Komisja Europejska uważa, że w polskiej telewizji jest za dużo reklam i zażądała od Warszawy wyjaśnień w tej sprawie - pisze "Gazeta Wyborcza".
Prawo dopuszcza nie więcej niż 12 minut reklam na godzinę programu telewizyjnego. Z badań Komisji wynika jednak, że TVP 1, Polsat, TVN oraz TV4 łamią ten limit. Wszystko dlatego, że unijni urzędnicy uznali za reklamę także tak zwane plansze sponsorskie,które według polskiego prawa nie są zaliczane do czasu reklamowego - pisze "Gazeta".
Taka sytuacja, zdaniem ekspertów, może doprowadzić do zmian na rynku reklam w telewizji. Telewizje, kóre zostaną zmuszone do ograniczenia ilości reklam, będą musiały podnieść ceny za udostępnianie czasu antenowego. Może to doprowadzić do ucieczki reklamodawców do tańszych mediów takich jak radio.
Podobny problem mają telewizje w Hiszpanii - Komisja Europejska wszczęła wobec tego kraju postępowanie dyscyplinujące. W kolejce są też Włochy.
Bartłomiej Dwornik
Artykuł ukazał się 11 grudnia 2007 roku w portalu Money.pl
Publikuję go za zgodą kierownictwa redakcji.
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz