Opisać strategiczne zarządzanie przepływem RL?
Planowanie strategiczne powinno być wykonywane wspólnie przez organy ATC i użytkowników statków powietrznych. Powinno ono obejmować analizę potrzeb na najbliższy sezon, oceniając gdzie i kiedy potrzeby mogą przewyższać dostępną przepustowość ATC i podjęcie przedsięwzięć w celu usunięcia niezgodności poprzez:
ustalenie z władzą ATC zapewnienia odpowiedniej przepustowości w wymaganym miejscu i czasie; zmiany przebiegu tras dla określonych strumieni ruchu (ukierunkowanie ruchu); w razie potrzeby zaplanowanie lub przeplanowanie lotów; określenie potrzeby zastosowania taktycznych przedsięwzięć ATFCM. Gdy został wprowadzony schemat ukierunkowania ruchu (TOS, ang. Traffic Orientation Scheme), trasy powinny być w miarę możliwości optymalne co do czasu i odległości dla odpowiednich lotów i pozostawiać pewien stopień elastyczności przy wyborze tras, szczególnie w przypadku lotów na duże odległości.
(…)
… odpowiedniej przepustowości w wymaganym miejscu i czasie; zmiany przebiegu tras dla określonych strumieni ruchu (ukierunkowanie ruchu); w razie potrzeby zaplanowanie lub przeplanowanie lotów; określenie potrzeby zastosowania taktycznych przedsięwzięć ATFCM. Gdy został wprowadzony schemat ukierunkowania ruchu (TOS, ang. Traffic Orientation Scheme), trasy powinny być w miarę możliwości optymalne co do czasu…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)