informatyka, programy graficzne i LICZBY ZESPOLONE

Nasza ocena:

5
Pobrań: 7
Wyświetleń: 798
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
informatyka, programy graficzne i LICZBY ZESPOLONE - strona 1 informatyka, programy graficzne i LICZBY ZESPOLONE - strona 2 informatyka, programy graficzne i LICZBY ZESPOLONE - strona 3

Fragment notatki:


KOŁA 1 Image1-Canvas-Ellipse(150, 100, 270, 220);
Image1-Canvas-Ellipse(90, 130, 150,190);
Image1-Canvas-Ellipse(105, 100, 135,130);
Image1-Canvas-Ellipse(60, 145, 90,175);
Image1-Canvas-Ellipse(105, 190, 135,220);
Image1-Canvas-Ellipse(270, 130, 330,190);
Image1-Canvas-Ellipse(285, 100, 315,130);
Image1-Canvas-Ellipse(285, 190, 315,220);
Image1-Canvas-Ellipse(330, 145, 360,175);
Image1-Canvas-Ellipse(180, 40, 240,100);
Image1-Canvas-Ellipse(150, 55, 180,85);
Image1-Canvas-Ellipse(240, 55, 270,85);
Image1-Canvas-Ellipse(195, 10, 225,40);
Image1-Canvas-Ellipse(180, 220, 240,280);
Image1-Canvas-Ellipse(150, 235, 180,265);
Image1-Canvas-Ellipse(240, 235, 270,265);
Image1-Canvas-Ellipse(195, 280, 225,310);
KWIATEK przycisk 1 { przycisk=1;
a=(2*3.14)/21;
Image1-Canvas-Ellipse(150,100, 250, 200);
for(int j=1; jCanvas-MoveTo(200+50*cos(a*j),150-50*sin(a*j));
Image1-Canvas-LineTo(200+(50+20)*cos(a*j), 150-(50+20)*sin(a*j) );
Image1-Canvas-Ellipse(200+(50+20)*cos(a*j)-5, 150-(50+20)*sin(a*j)-5, 200+(50+20)*cos(a*j)+5, 150-(50+20)*sin(a*j)+5);
}}
onMause down {
wcisniety=1;
Image1-Canvas-MoveTo(X,Y);
pdx=X;
pdy=Y;
}
onMause move { if(wcisniety)
{ if (przycisk==1)
{ /* if(X=Y)
{ Image1-Canvas-Ellipse(pdx, pdy, X, pdy+X );
Image1-Canvas-MoveTo(s+R*cos(a),t-R*sin(a));
Image1-Canvas-LineTo(s+(R+20)*cos(a), t-(R+20)*sin(a) );
} */ }}}
onMause up { wcisniety=0;
if (przycisk==1)
{ Image1-Canvas-Ellipse(pdx, pdy, X, pdy+X-pdx);
pdx=0;
pdy=0; } }
class wielomian {      private:              double wsp[100];              int stopien;      public:             wielomian();             void wczytaj();             friend wielomian operator+(wielomian, wielomian);             friend wielomian operator*(wie lomian,  }; wielomian::wielomian() {    stopien = 0;    for(int i = 0; i stopien;    if (stopien 100)    {        cout wsp[i];   

(…)

…;      public:             wielomian();             void wczytaj();             friend wielomian operator+(wielomian, wielomian);             friend wielomian operator*(wielomian,  }; wielomian::wielomian() {    stopien = 0;    for(int i = 0; i < 100; i++)        wsp[i] = 0;                           } void wielomian::wczytaj() {    cout << "Podaj stopień wielomianu: " << endl;    cin >> stopien;    if (stopien > 100)    {        cout << "Stopień nie może być większy od 100" << endl;        stopien = 100;    }    for (int i = 0; i < stopien; i++)    {        cout << "Podaj wspolczynnik dla x" << i << ":" << endl;        cin >> wsp[i];       }} int main(int argc, char *argv[]) {    char c;    wielomian w;    w.wczytaj();    //system("PAUSE");        cin >> c; } LICZBY ZESPOLONE
#include<iostream…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz