Fartuch - strona 12

note /search

Leksykon symboli

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Stylistyka
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1505

Leksykon symboli 1000 haseł 450 ilustracj Tytuł oryginału: Herder Lexikon. Symbole. © Verlag Herder Freiburg im Breisgau 1978, 1990 © Copyright for the Polish edition by Wydawnictwo ROK Corporation SA, Warszawa 1991 Redaktor prowadzący Roman Jarosinski Redaktor techniczny Grzegorz Bączkowski ...

Apologia - obszerne opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Apologia i dziennikarstwo
Pobrań: 385
Wyświetleń: 1932

PRZEDMOWA inni wyznają swoiście rozumiany pluralizm - równość wszystkich poglądów (anything goes, P. Feyerabend). W tym kontekście dyscyplinę uzasadniającą wiarę, wskazującą prawdę ostateczną w Jezusie Chrystusie uważa się za odległą od ducha czasu, a teolog fundamentalny nierzadko jest traktowa...

SOCJOLOGIA ANALIZA SPOŁECZEŃSTWA Piotr Sztompka

  • Socjologia
Pobrań: 4746
Wyświetleń: 11473

Piotr Sztompka  SOCJOLOGIA  ANALIZA SPOŁECZEŃSTWA          Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego  Wydawnictwo Kraków, Znak,  Projekt okładki i obwoluty Robert Guzik  Fotografie barwne Piotr Sztompka  Adiustacja i korekta Małgorzata Biernacka  Projekt graficzny i łamanie Wydawnictwo PLUS  Podr...

Wywieranie wpływyu na ludzi

Pobrań: 189
Wyświetleń: 1645

wywieranie wpływyu na ludzi Cialdini Robert - Wywieranie wplywu na ludzi - Teoria i praktyka Raobert Cialdini WYWIERANIE WPŁ YWU NA LUDZI Teoria i praktyka SERIA PSYCHOL061l SPOŁ ECZNEJ Przekł Bogdan Wojciszke ad GWP GDAŃ SKIE WYDAWNICTWO PSYCHOLOGICZNE Gdań sk, 2000 tytuł oryginał INFLUENCE. SCIENC...

Psychologia reklamy

  • Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
  • Psychologia reklamy
Pobrań: 441
Wyświetleń: 4683

ksiazka do psychologii reklamy Wywieranie wpływu na ludzi [Robert Cialdini] Strona 1 z 276 Robert Cialdini, "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" file://C:\Documents%20and%20Settings\Administrator\Moje%20dokumenty\TEKST 2005-01-16 Wywieranie wpływu na ludzi [Robert Cialdini] Strona ...