Źródło dźwięków - strona 7

note /search

Wprowadzenie do świadomego śnienia

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1078

Dualizm myślenia. Procesy myślowe i dualizm myślenia. Dualizm świadomego śnienia. Zmiany elektrofizjologiczne. Wprowadzenie do świadomego śnienia Ocena empiryczna WPROWADZENIE Praktyka śnienia proponowana przez Don Juana związana była z doświadczeniem polegającym na odnajdywaniu rąk we śnie na ś...

Nauki o komunikowaniu - notatki

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Nauki o komunikowaniu
Pobrań: 1442
Wyświetleń: 2835

zorientowaną na słuchacza przestrzeń egocentryczną, zezwala na percepcję odległości i lokalizację źródła...

Zbiór wykładów prof. Zbigniewa Kąkola.

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Fizyka
Pobrań: 1834
Wyświetleń: 4340

Wykłady Zbigniewa Kąkola - podstawy fizyki. TematykaWielkości fizyczne, jednostkiWektory Rozkładanie wektorów na składowe Suma wektorów .Iloczyn skalarny Iloczyn wektorowy Ruch jednowymiarowyPrędkośćPrędkość...

Treść z ćwiczeń z teoretycznych podstaw wychowania

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Pobrań: 322
Wyświetleń: 3304

ORTODYDAKTYKA- to dział dydaktyki, którego zadaniem jest ustalenie celów, zasad i procesów nauczania jednostek odchylonych od normy, jednostek upośledzonych. Celem ortodydaktyki jest przystosowanie procesu nauczania do indywidualnych możliwości i potrzeb psychofizycznych jednostki. Ortodydaktyka jes...

Streszczenia tekstów Helen Bee

  • Psychologia rozwoju człowieka w biegu życia
Pobrań: 4046
Wyświetleń: 7273

Rozdział pierwszy Helen Bee rdz 4, str. 105 - 117 Skala Apgar - Noworodek otrzymuje 0-2 pkt w każdym z pięciu kryteriów: Częstość akcji serca, Częstość czynności oddechowych Napięcie mięśniowe, Reakcja stóp na dostarczane bodźce, Barwa ciała. Wynik równy lub powyżej 7 mówi, że dziecku nic...

Nlp - wprowadzenie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1526

ROZDZIAŁ 1 CO TO JEST PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE (Neuro-Linguistic Programming*) Zastanawiając się. jak rozpocząć t książkę, przypomniałem sobie o nie dawnym spotkaniu z moim przyjacielem. Nie widzieliśmy się jakiś czas, więc po przywitaniu zapytał mnie, czym się aktualnie zajmuję. Odpowiedzia...