cechy usług i cechy marketingu usług na przykładzie Alior banku

Nasza ocena:

5
Pobrań: 574
Wyświetleń: 6748
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
cechy usług i cechy marketingu usług na przykładzie Alior banku - strona 1 cechy usług i cechy marketingu usług na przykładzie Alior banku - strona 2 cechy usług i cechy marketingu usług na przykładzie Alior banku - strona 3

Fragment notatki:

Cechy usług i cechy marketingu usług na przykładzie Alior Banku, stworzoną na potrzebę zaliczenia ćwiczeń u dr hab. Grażyny Śmigielskiej - ćw. marketing w handlu i usługach. Prezetacja składa się z 19 slajdów. Na slajdach tych opisane są natępujące zagadnienia: krótka charakterystyka Alior Banku, kształtowanie tożsamości i wizerunku marki, cechy usług bankowych, zarządzanie elementami materialnymi, logo i kolorystyka Alior Banku, umaterialnianie usług, cyfrowy merchanising, dostosowanie usług do potrzeb klienta, synchronizacja podaży i popytu. Ponadto w notatce przedstawiony został marketing wewnętrzny w Alior Banku, produkt, lokalizacja i dystrybucja, promocja oraz cena usług Alior Banku
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz