Biznes plan - firma San - Kosztorys

Nasza ocena:

3
Pobrań: 49
Wyświetleń: 931
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Biznes plan -  firma San - Kosztorys - strona 1 Biznes plan -  firma San - Kosztorys - strona 2 Biznes plan -  firma San - Kosztorys - strona 3

Fragment notatki:

BIZNESPLAN FIRMY „SAN” I Podsumowanie i wnioski końcowe. Podsumowując moją pracę , będę starał się przybliżyć i opisać w kilku zdaniach to co jest w niej zawarte. Moja firma nosi prosto brzmiącą nazwę SAN Zaczynamy działalność gospodarczą, a co się z tym wiąże, musimy być : uczciwi, solidni i mieć profesjonalny stosunek do stawianych nam wymagań . Zdecydowaliśmy się aby nasza firma była spółką z ograniczoną odpowiedzialnością , gdyż będzie bardziej od innych wiarygodna dla partnerów. Przedmiotem naszej działalności jest organizacja spotkań, imprez promocyjnych, kreowanie wizerunku firm zlecających nam prace na ich rzecz. Prowadzimy ustalenia, negocjujemy, umawiamy strony ze sobą, podpisujemy kontrakty, jesteśmy szybcy i dyskretni. Siedziba firmy będzie mieścić się w centrum Warszawy. Tego wyboru dokonaliśmy pod kątem łatwości dojazdu, bliskości wszystkich ważnych placówek z którymi współpracujemy. Na obszar działalności wybraliśmy województwo warszawskie, a także większe miasta takie jak: Gdańsk, Poznań, Kraków, Katowice. Duże miasta mają to do siebie, że są przyjazne dla obcego kapitału i jego właścicieli. Dobra komunikacja i duża ilość hoteli przemawia za słusznością naszego wyboru.
Misją naszej firmy jest być: profesjonalistami, spółką terminową, wiarygodną. Produktem naszej firmy nie jest wyrób, a usługa. Rynek tego rodzaju usług jest bardzo skromny, a co się z tym wiąże mamy bardzo skromną konkurencję, która nie daje się nam we znaki.
Popyt na rynku jest duży, ponieważ tylko duże firmy posiadają swoje komórki public relations. Wszystkie firmy małe i średnie powinny starać się stworzyć swój jak najlepszy wizerunek. W związku z tym, że firma PR-owska jest firmą szczególną nie zamierzamy reklamować się w sposób konwencjonalny. Jedyne informacje o naszej firmie będzie można znaleźć na stronach internetu, w czasopismach fachowych oraz w naszej siedzibie.


(…)

… środka trwałego
Wartość początkowa
Stawka amortyzacji %
Kwota rocznej amortyzacji
1.
Samochód Opel Astra 1.4
39.000 zł
20 %
7.800 zł
2.
Samochód Opel Astra 1.4
39.000 zł
20 %
7.800 zł
3.
Samochód Opel Astra 1.4
39.000 zł
20 %
7.800 zł
4.
Komputery x 5
20.500 zł
30 %
6.150 zł
5.
Xero
8.000 zł
12.5 %
1.000 zł
6
Budynek
400.000 zł
10 %
40.000 zł
S U M A
545.500 zł
70.550 zł
X Ocena przydatności planu…
… reklamowe i promocyjne.
Cele polityki komunikacyjnej Klienta możemy osiągnąć podejmując różnorodne działania z zakresu:
* współpracy z mediami
* organizacji imprez specjalnych
* działań edukacyjnych
W ramach współpracy z mediami możemy realizować dla Klientów następujące działania: utrzymywać regularny kontakt z mediami; opracowywać i przygotowywać materiały prasowe; organizować konferencje prasowe, lunche…
… usług.
III a) Charakterystyka produktu i porównanie z konkurencją.
Produktem naszej firmy będą konferencje prasowe, imprezy i bankiety promocyjne organizowane w salach balowych hoteli, ambasad, konsulatów; nowo otwartych sklepach, stacjach radiowych i telewizyjnych i salonach samochodowych i wszędzie tam gdzie zażyczy sobie Klient. Będziemy przygotowywać upominki reklamujące i zaznajamiające klientów…
… kontrahentami trwa około 2-3 dni. Przy kolejnym spotkaniu przedstawiamy Klientowi dokładny kosztorys naszej usługi. Jeżeli warunki zostaną zaakceptowane przechodzimy do podpisania kontraktu.
Po wykonaniu zlecenia spotykamy się z klientem by poznać jego zdanie na temat organizacji i przebiegu imprezy, słuchamy ewentualnych uwag i wskazówek. Na koniec prosimy o wpisanie opinii do książki, którą przeglądają…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz