Biznes plan,firma Ogrodnik - Analiza strategiczna

Nasza ocena:

5
Pobrań: 126
Wyświetleń: 833
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Biznes plan,firma Ogrodnik - Analiza strategiczna - strona 1 Biznes plan,firma Ogrodnik - Analiza strategiczna - strona 2 Biznes plan,firma Ogrodnik - Analiza strategiczna - strona 3

Fragment notatki:

Struktura biznes planu firmy „Ogrodnik” Streszczenie projektu przedsięwzięcia ....................................................................... 1 Charakterystyka firmy ............................................................................................... 1 2.1. Najważniejsze dane o firmie ............................................................................ 1 2.2. Zamierzenia na przyszłość ................................................................................ 2 2.3. Cele krótko i długoterminowe ......................................................................... 4 Plan strategiczny ....................................................................................................... 4 3.1. Analiza strategiczna metodą SWOT ................................................................ 4 3.1.1. Istniejące szanse i zagrożenia .............................................................. 4 3.1.2. Mocne i słabe strony firmy .................................................................. 5 3.2. Strategiczna pozycja firmy .............................................................................. 6 3.3. Wybór i wdrożenie strategii ............................................................................. 6 Plan techniczny .......................................................................................................... 6 4.1. Opis wyrobu........................................................................................................ 6 4.2. Prognoza kształtowania się popytu .................................................................. 7 4.3. Dostępność wyrobów (główni dostawcy) ........................................................ 8 4.4. Struktura majątku trwałego ............................................................................. 8 4.5. Koszty działalności ......................................................................................... 8 Plan marketingowy ................................................................................................... 10 5.1 Założenia planu marketingowego..................................................................... 10 5.2. Analiza rynku ................................................................................................. 10 5.2.1. Charakterystyka konkurencji ............................................................. 11 5.3. Polityka kształtowania cen wyrobu ................................................................ 11 5.4. Zasady dystrybucji .........................................................................................

(…)

… „Ogrodnik” zamierzają umieścić ogłoszenia reklamowe w lokalnej prasie oraz przygotować ulotki reklamowe, które będą rozwieszane na okolicznych tablicach informacyjnych, sklepach itp. Akcja ta ma na celu przede wszystkim poinformowanie klientów o nowopowstałej firmie i oferowanych przez nią produktach.
Zostaną też zakupione tablice reklamowe, które zostaną umieszczone w strategicznych punktach…

Inne koszty zmienne 50
50
50
50
50
50
300
Z analizy zestawienia kosztów działalności wynika, że największym wydatkiem jest płaca księgowego oraz utrzymanie firmy związane z podatkami od gruntów i nieruchomości. Znacznym kosztem jest także reklama i promocja w pierwszym miesiącu, co związane jest z wejściem firmy na rynek (szyldy, ulotki i reklama w gazecie).
Strukturę kosztów zmiennych oraz kosztów stałych…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz