Promocja

Bardzo cennym dla utrwalenia pozytywnego wizerunku hotelu Lubicz wśród

społeczeństwa działaniem jest współpraca z biurem promocji miasta Ustka. Wpływa to

nie tylko na promocję samego miasta i jego atrakcji, ale także na wypracowanie pozytywnych

skojarzeń ludności lokalnej związanych z hotelem. Taki sam pozytywny efekt daje

współpraca z okolicznymi szkołami, uczelniami oraz klubami sportowymi.

3)Promocja sprzedaży

Hotel stosuje liczne rabaty i promocje, aby uatrakcyjnić swoją ofertę, a także

poszerzyć rynek nabywców. Zaliczyć do nich można Kobiecy Weekend, Walentynkowy

pobyt w hotelu Lubicz, SPA i tradycja świąt Wielkiej Nocy, a także Zimowa Promocja, czy

Wiosenna Promocja.

5. Ludzie

Obsługa hotelowa przygotowana jest tak, aby z cierpliwością i życzliwością

przyjmowała wszystkich gości.

Pracownicy w czasie pobytu gościa wykonują szereg

czynności mających na celu rzetelną obsługę klienta, spełnienie jego oczekiwań i sprostanie

wymaganiom. Cechy jakie są szczególnie ważne wśród personelu to: wysoka kultura

osobista, takt, umiejętność słuchania, odpowiedzialność, punktualność, dbałość o wygląd

zewnętrzny i opanowanie w sytuacjach konfliktowych.