Promocja
Bardzo cennym dla utrwalenia pozytywnego wizerunku hotelu Lubicz wśród
społeczeństwa działaniem jest współpraca z biurem promocji miasta Ustka. Wpływa to
nie tylko na promocję samego miasta i jego atrakcji, ale także na wypracowanie pozytywnych
skojarzeń ludności lokalnej związanych z hotelem. Taki sam pozytywny efekt daje
współpraca z okolicznymi szkołami, uczelniami oraz klubami sportowymi.
3)Promocja sprzedaży
Hotel stosuje liczne rabaty i promocje, aby uatrakcyjnić swoją ofertę, a także
poszerzyć rynek nabywców. Zaliczyć do nich można Kobiecy Weekend, Walentynkowy
pobyt w hotelu Lubicz, SPA i tradycja świąt Wielkiej Nocy, a także Zimowa Promocja, czy
Wiosenna Promocja.
5. Ludzie
Obsługa hotelowa przygotowana jest tak, aby z cierpliwością i życzliwością
przyjmowała wszystkich gości.
Pracownicy w czasie pobytu gościa wykonują szereg
czynności mających na celu rzetelną obsługę klienta, spełnienie jego oczekiwań i sprostanie
wymaganiom. Cechy jakie są szczególnie ważne wśród personelu to: wysoka kultura
osobista, takt, umiejętność słuchania, odpowiedzialność, punktualność, dbałość o wygląd
zewnętrzny i opanowanie w sytuacjach konfliktowych.