Segmentacja rynku

Dla osób ceniących sobie spokój i wygodę udostępniona została wypożyczalnia książek,

a dla odwiedzających, którzy pragną wypoczywać aktywnie - wypożyczalnię rowerów. Usługi

hotelowe dostosowane są także do rodzin z małymi dziećmi. Spośród szerokiej gamy

akcesoriów znaleźć można podgrzewacze do butelek, wanienki dla niemowląt, a nawet wózki.

Rynek, do którego kierowana jest oferta jest bardzo szeroki, a usługi dostosowane są zarówno

do zróżnicowanego wieku, jak i zainteresowań.

Podstawowych klientów hotelu Lubicz można podzielić na grupy:

 Kobiety i mężczyźni w wieku 30–60 lat ceniące cisze i spokój, pragnące spędzić czas nad

morzem;

 Osoby dorosłe w wieku do 30 roku życia oraz po 60 roku życia, prowadzące

zdrowy tryb życia

, ceniące sobie wypoczynek nad morzem, zamożne;

 Rodziny z miast prowadzące zdrowy tryb życia, chcące spędzić wakacje nad morzem,

dobrze sytuowane;

 Osoby zdrowe, świadomie dbające o kondycję fizyczną i psychiczną, pielęgnujące

zdrowie oraz urodę

Osoby, które za formę spędzania wolnego czasu przyjęły zdrowy relaks i kontrolowany

wysiłek fizyczny ukierunkowany na prowadzenie zdrowego trybu życia