Segmentacja rynku
Dla osób ceniących sobie spokój i wygodę udostępniona została wypożyczalnia książek,
a dla odwiedzających, którzy pragną wypoczywać aktywnie - wypożyczalnię rowerów. Usługi
hotelowe dostosowane są także do rodzin z małymi dziećmi. Spośród szerokiej gamy
akcesoriów znaleźć można podgrzewacze do butelek, wanienki dla niemowląt, a nawet wózki.
Rynek, do którego kierowana jest oferta jest bardzo szeroki, a usługi dostosowane są zarówno
do zróżnicowanego wieku, jak i zainteresowań.
Podstawowych klientów hotelu Lubicz można podzielić na grupy:
Kobiety i mężczyźni w wieku 30–60 lat ceniące cisze i spokój, pragnące spędzić czas nad
morzem;
Osoby dorosłe w wieku do 30 roku życia oraz po 60 roku życia, prowadzące
zdrowy tryb życia, ceniące sobie wypoczynek nad morzem, zamożne;
Rodziny z miast prowadzące zdrowy tryb życia, chcące spędzić wakacje nad morzem,
dobrze sytuowane;
Osoby zdrowe, świadomie dbające o kondycję fizyczną i psychiczną, pielęgnujące
zdrowie oraz urodę
Osoby, które za formę spędzania wolnego czasu przyjęły zdrowy relaks i kontrolowany
wysiłek fizyczny ukierunkowany na prowadzenie zdrowego trybu życia