Analiza SWOT
Weaknesses (słabe strony)
Lokalizacja w centrum miasta.
Ruch uliczny oraz hałas mogą uniemożliwić spokojny wypoczynek. Nasila się to przede
wszystkim w sezonie letnim, kiedy miasto tętni życiem, a wysokie temperatury powodują
konieczność otwierania okien, które stłumiają zgiełk i hałas napływający z zewnątrz.
Nieatrakcyjny widok zza okien.
Położenie w centrum Ustki sprawia, że osoby korzystające z usług noclegowych, zamiast
widoku na morze, skazani są na obecność za oknem sklepów, ulic i budynków mieszkalnych.
Brak ogródka i terenów zielonych wokół obiektu.
Przed hotelem znajduje się jedynie polbruk i miejsca parkingowe. Niestety teren wokół
budynku jest mały, co uniemożliwia utworzenie ogrodu, który pozytywnie wpływałby
na image miejsca.
Stosunkowo wysokie ceny.
Wysokie ceny usług mogą zniechęcać potencjalnych klientów do korzystania z oferty, gdyż
część społeczeństwa nie jest w stanie sprostać wydatkom na tak wysokim poziomie.
Zaledwie kilkuletnia tradycja hotelu.
Hotel Lubicz na tle konkurencji, takiej jak Villa Red niestety nie może pochwalić się
wieloletnią tradycją. Jest to hotel stosunkowo młody, a niektórzy klienci mogą cenić sobie
wieloletnie doświadczenie.