Doskonalenie obsługi klienta

Nasza ocena:

5
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1134
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu

Fragment notatki:

Notataka porusza między innymi zagadeniania takie jak:Definicja obsługi klienta
- podstawowy dla każdego przedsiębiorstwa proces i zespół działań oraz czynności mających na celu satysfakcjonujący klienta sposób jego obsługi podczas zaznajamiania się z oferowanymi produktami, dokonywania ich wyboru, decydowania o zakupie i pewności oraz wygodzie otrzymania zakupionych produktów. Fazy nawiązywania kontaktów z klientami:
1) identyfikacja klientów i ich potrzeb,
2) realizacja transakcji (właściwa obsługa),
3) monitorowanie zachowań klientów i działania potransakcyjne.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz