Przypadki zablokowania sygnału zielonego dla strumieni aktualnie obsługujących
1.) Możliwość przerwania sygnału na poziomie jego wartości minimalnej w chwili gdy kolejka przekracza pojemność powierzchni akomodacyjnej pomiędzy linią zatrzymania a czujnikiem.
Powinna być zapewniona obsługa pierwszego pojazdu zatrzymanego przed czujnikiem detektora. Zgłoszenie tego pojazdu powinno nastąpić w trakcie realizowanego minimalnego sygnału zielonego oraz powinno uruchomić „mechanizm” przedłużeń sygnału.
2.) Obsługa pojazdów na następnych pozycjach w kolejce. Do przerwania sygnału zezwalającego dojdzie gdy odstęp czasu między pojazdami kolejki przekroczy czas jednostkowego przedłużenia sygnału zielonego. Wartość nie powinna być mniejsza od odstępów czasu między pojazdami kolejki.
3.) Ze względu na ostatni pojazd w kolejce trzeba mieć na uwadze czas przejazdu między czujnikiem a linią zatrzymania.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)