Pedagogika - strona 27

note /search

Przemoc psychiczna w szkole- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 84
Wyświetleń: 2079

Przemoc psychiczna w szkole. Przemoc psychiczna (słowna) – to emocjonalny gwałt i szantaż, zadawanie dotkliwych, niewidocznych gołym okiem ran psychicznych poprzez ponizanie,zastraszanie, prześladowanie, narzucanie własnych racji i norm, cyniczne...

Przemoc w wychowaniu- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 147
Wyświetleń: 3843

I. Wstęp II. Ogólne zagadnienia w przedmiocie wychowania Określenie pojęcia wychowania Cele ( zadania ) wychowania Zjawiska patologii występujące współcześnie w procesie wychowawczym III. Przemoc w wychowaniu, jej przejawy i skutki Pojęcie przemocy w znaczeniu ogólnym oraz w odniesieniu do wychowa...

PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH - pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1946

PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH SPIS TREŚCI Rozdział 1 Ogólne pojęcie niepowodzeń szkolnych 3 Rozdział 2 Fazy niepowodzeń szkolnych 4 Rozdział 3 Przyczyny niepowodzeń szkolnych 5 Rozdział 4 Skutki niepowodzeń szkolnych 8 Rozdział 5 Typy uczniów wykazujących zaburzenia dynamiki procesów nerw...

PSYCHOPATIA I SOCJOPATIA- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 182
Wyświetleń: 2380

2.PSYCHOPATIA I SOCJOPATIAMimo różnic istniejących w poglądach na psychopatię między poszczególnymi autorami, panuje jednak prawie ogólna zgoda, że psychopaci nie są w całej pełni normalni psychicznie. Istnieje również prawie ogólny pogląd, że ...

Przyczyny niepowodzeń szkolnych- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 259
Wyświetleń: 2002

Przyczyny niepowodzeń szkolnych.Przyczyny niepowodzeń szkolnych są zazwyczaj wielorakie i złożone, i prawie nigdy nie występują pojedynczo. Należą do nich takie czynniki jak niechętny stosunek do nauki, nieodpowiednie zachowanie się w...

Przywództwo- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 56
Wyświetleń: 2170

PrzywództwoPodobnie jak w każdej niemal grupie tak samo w klasie szkolnej znajdują się jednostki wywierające duży wpływ na pozostałych członków. Są to przeważnie osoby pełniące określone role przywódcze. Najczęściej są nimi uczniowie, cieszący się w klasie najwyższym uznaniem na którym można polegać...

RECENZJA KSIĄŻKI CLARE LONGRIGG ? ?KOBIETY NA CZELE MAFII- pedagogika...

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1498

RECENZJA KSIĄŻKI CLARE LONGRIGG – „KOBIETY NA CZELE MAFII”Stopka redakcyjna: Clare Longrigg – „Kobiety na czele mafii: krwawe, zdeterminowane, mściwe”; wydawnictwo – Warszawa: Philip Wilson, 2002; liczba stron – 314; cena – 30,90 złBrytyjska dziennikarka – Clare Longrigg – przedstawia nam w swoj...

REKONSTRUKCJA ROZUMIENIA ZAINTERESOWAŃ W PEDAGOGICE KULTURY BOGDANA NA...

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 28
Wyświetleń: 2464

REKONSTRUKCJA ROZUMIENIA ZAINTERESOWAŃ W PEDAGOGICE KULTURY BOGDANA NAWROCZYŃSKIEGO Nic bardziej fałszywego od przypuszczenia, że uczenie się polegało na biernym przyjmowaniu prze ucznia pewnych treści z książek lub od nauczyciela. Uczyć się można tylko działając. Im bardziej przy tym w działaniu ...

RELACJA WYCHOWAWCA ? WYCHOWANEK- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 630
Wyświetleń: 4074

RELACJA WYCHOWAWCA – WYCHOWANEKCzłowiek podczas swojego życia bierze udział w różnych relacjach, które wymagają aktywnej reakcji w każdej sytuacji. Analizując doświadczenia ludzkie można zauważyć, że uczestniczy on w relacjach: dziecko – rodzic, lekarz – pacjent, wychowawca – wychowanek, sprzedawca ...

REWALIDACJA PSYCHOFIZJOLOGICZNA- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1806

REWALIDACJA PSYCHOFIZJOLOGICZNA 1. Napięcie emocjonalne, strach, lęk, ból, depresja mogą w znacznym stopniu zmieniać przebieg procesów fizjologicznych, w konsekwencji przebieg choroby. Trudne życiowe sytuacje - Podwyższona