Analiza SWOT
Mocne strony
Słabe strony
konkurencyjność cenowa oferowanych produktów
wysoka jakość oferowanych usług
oferowane produkty najlepszych światowych producentów
bardzo dobre umiejętności menedżerskie właścicieli
własny transport
wysoko wykwalifikowani pracownicy wszystkich działów
bardzo dobra opinia wśród dotychczasowych klientów
korzystna lokalizacja firmy (blisko centrum miasta)
jasno określona strategia firmy na najbliższych 5 lat
brak wystarczających środków finansowych na wdrożenie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych (np. w zakresie systemów informacyjnych)
zbyt mała intensywność działań promujących przedsiębiorstwo brak jasno określonej strategii marketingowej
Szanse
Zagrożenia
dynamicznie rosnący sektor
możliwość stworzenia kompleksowej obsługi przedsiębiorstw sektora budowlanego
stworzenie nowych miejsc pracy
możliwość podjęcia współpracy z firmami zagranicznymi
możliwość poszerzenia asortymentu
nagły wzrost konkurencji spowodowany popularnością branży podatność branży na wahania koniunktury
wzrost popularności posiadania własnego parku maszynowego wśród firm budowlanych
„przestarzałość” rozwiązań technologicznych stosowanych w firmie
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)