Strategia penetracji rynku

Strategie ofensywne

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr Joanna Rogozińska-Mitrut
  • Podstawy Marketingu

STRATEGIE OFENSYWNE Są one przeznaczone przede wszystkim dla firm istniejących już na rynku od jakiegoś określonego czasu i mających już pewną pozycję na tym rynku. Zadaniem tej strategii jest uzyskanie przewagi wśród konkurencji dzięki przykładowo nowym technologiom, nowej generacji produktu, atra...

22.05.2013
0
55
Pobierz

Okno produktu Ansoffa

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji

Okno produktu Ansoffa. okno produktu/rynku Ansoffa - ukazuje możliwości wzrostu organizacji przy zastosowaniu czterech strategii: penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu, dywersyfikacji; określa relacje zachodzące między rynkiem a produktem. penetracja rynku - takie działania firmy, które...

12.05.2013
0
105
Pobierz

Wykład - strategie stosowane w czasie wzrostu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu

Strategia stosowana w czasie wzrostu Macierz H.I.Ansoffa Dotychczasowy Nowy produkt produkt Dotychczasowy Strategia penetracji Strategia rozwoju rynek rynku produktu Nowy Strategia rozwoju Strategia rynek rynku dywersyfikacji Strategia penetracji rynku ma na celu zwiększenie sprzedaży wcześn...

26.06.2013
0
22
Pobierz

Strategia produktu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Jan Nowacki
  • Podstawy Marketingu

STRATEGIA PRODUKTU Produkt * podstawowy element marketingu-mix * produkt faktyczny * produkt podstawowy (rdzeń) * dodatkowe korzyści z produktu (produkt rozszerzony) Ph.Kotler- 5 poziomów produktu Przykład- Hotel * rdzeń produktu – nocleg * produkt rzeczywisty – pokój hotelowy z łazienką ...

01.10.2013
2
67
Pobierz

Egzamin 2012/2013

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing

Termin 1 1grupa: 1.Jakie 3 narzedzia promocji może stosować producent materiałów biurowych do niezależnych pośredników. 2. Jakie 3 działania maja realizować pośrednicy aby wspierać działalność producenta samochodów osobowych(oprócz transakcji kupno - sprzedaż). 3. Wymienić 3 czynniki otoczenia ...

27.02.2013
21
488
Pobierz

Główne strategie marketingowe-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
  • dr Agnieszka Stolarska
  • Marketing

Główne strategie marketingowe : strategia pierwszej klasy strategia penetracyjna strategia superokazji strategia podwyższonej ceny strategia przeciętności strategia okazji strategia ugotowania podła strategia towaru strategia taniego towaru STRATEGIA ZRÓŻNICOWANIA - innowacje mają doprowad...

22.08.2013
0
25
Pobierz

Marketingowa analiza przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE – MARKETINGOWA ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Zarządzanie (ogólny model procesu) – zestaw działań, który obejmuje funkcje zarządzania  (planowanie i podejmowanie decyzji, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie)  skierowanych na zasoby organizacji (ludzkie, ...

04.05.2013
0
59
Pobierz

CENA na rynkach międzynarodowych

  • dr hab. inż. Wojciech Pizło
  • Marketing międzynarodowy

Wykład 6- 25.11.2010 CENA na rynkach międzynarodowych Wprowadzenie Cena jest jedynym instrumentem marketingu-mix tworzącym przychody, pozostałe instrumenty, wchodzące w jego skład, stanowią element kosztów. Uważa się, że cena jest najelastyczniejszym instrumentem oddziaływania przedsiębiorstwa na r...

15.05.2013
1
47
Pobierz

Cena w marketingu mix

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki
  • Podstawy Marketingu

Cena w marketingu mix *Decyduje o przychodach firmy - jedyny element marketingu-mixu wprost generujący przychody *Wskaźnik wartości produktu dla konsumenta *Środek budowania wizerunku firmy i produktu *Cena pośrednią informacją o jakości produktu Cele polityki cenowej Przetrwanie firmy na rynku...

22.05.2013
2
50
Pobierz

Marketing usług - wykład 2 (sem.VI)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Prof. Sobczyk
  • Marketing usług zdrowotnych

Sfera usług: pojęcie utożsamiane z sekcjami usługowymi, powszechnie ujmowana klasyfikacja usług Szeroka sfera usług: czynności usługowe są wykonywane we wszystkich działach narodowej gospodarki, wszechobecność usług PRODUKCJA (usługi związane z procesem produkcji) - PODZIAŁ-WYMIANA usługi - KONSUM...

08.07.2013
2
70
Pobierz
Pobierasz notatkę i nie musisz za nią płacić.
Zarejestruj się a zadbamy o to, by zawsze tak było.

Przepisz kod z obrazka, aby kontynuować pobieranie