Doktryny pedagogiczne - egzamin
- Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Doktryny pedagogiczne
( odp. Idea neohumanizmu Humboldta, kategoria apercepcji Lejbniza). Wpływ Pastelozziego ( odp. Działania...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
( odp. Idea neohumanizmu Humboldta, kategoria apercepcji Lejbniza). Wpływ Pastelozziego ( odp. Działania...
tego zawodu. Jest to stanowisko charakterystyczne dla neohumanizmu i upowszechnione w kołach akademickich...
W procesie informacyjnym wyróżniamy dane, informacje i wiedzę. Dane i informacje mają charakter nieprzetworzony. Wiedza powstaje wtedy, kiedy przetwarzamy dane i informacje. 2.Najczęściej spotykaną formą wiedzy jest wiedza fałszywa, czyli antywiedza. Antywiedza- nie jest nią tylko wiedza fałszywa, ...
neohumanizmu, tradycji kultury antycznej, etyki kantowskiej, estetyki Lessinga, Kanta i Schillera neohumanizm...
zwalczania kościoła, jako instytucji. 70.Neohumanizm- kierunek pedagogicznego myślenia o edukacji (wychowaniu...
Kontekst kulturowy dzieł Herbarta: - idee neohumanizmu (Humbolt) - kategoria apercepcji - stosowanie reguł...
Kontekst ideowy dzieła Herbarta Idee neohumanizmu Wilhelma von Humboldta Kategorii apercepcji zapożyczona...
kulturowy działa Herbarta - idee neohumanizmu W. von Humbolta -kategoria apercepcji zapożyczona od G.W...
. W. Hegla - XVIII/XIX w. ; i. p. neohumanizmu W. von Humboldta - XVIII/XIX, który reformował szkolnictwo...
kobiet 3. Karl Wilhelm von Humboldt - liberalizm niemiecki [liberalizm arystokratyczny] - neohumanizm...