Podstawy Marketingu - strona 10

note /search

Podstawy marketingu wykł.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 441
Wyświetleń: 3255

Fazy rozwoju koncepcji marketingu, wybrane definicje marketingu, koncepcja 4P, 4C. Marketing dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, hierarchia potrzeb wg Maslova. Segmentacja rynku...

Marketing bankowy - Cena produktów banku

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1519

Dokument ma 19 stron i porusza zagadnienia takie jak: produkty banku i jego rodzaje, funkcje podstawowe produktu, funkcje dodatkowe produktu, grupy produktów oferowanych przez bank, kredyty, różne formy lokowania środków finansowych, obsługa bieżącej działalności podmiotów gospodarczych osób fizycz...

Marketing bezposredni i on-line-praca zaliczeniowa z wykładu

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 2863

Temat pracy to marketing bezpośredni i online. Zajęcia prowadzone są na Politechnice Świętokrzyskiej w Kielcach, prowadzi je prof. dr hab. Aleksander Oksanych. Praca ma 13 stron i zawiera informacje na temat: co wyróżnia marketing bezpośredni, jakie są podstawowe narzędzia wykorzystywane w direct ...

Metoda ABC Wielkosc sprzedazy firmy-praca zaliczeniowa na ćwiczenia

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 3934

Temat pracy to: obliczanie wielkości sprzedaży firmy metodą ABC. Zajęcia prowadzone są na Politechnice Świętokrzyskiej, prowadzi je prof. dr hab. Aleksander Oksanych. Notatka złożona jest z dwóch dokumentów tekstowych zawierającego wyniki przeprowadzonej analizy oraz kilku arkuszy kalkulacyjnych, w...

Analiza portfelowa BCG-praca zaliczeniowa na ćwiczenia

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 280
Wyświetleń: 5285

Temat pracy to: analiza portfelowa BCG firm meblowych. Zajęcia prowadzone są na Politechnice Świętokrzyskiej, prowadzi je prof. dr hab. Aleksander Oksanych. Notatka złożona jest z dokumentu tekstowego zawierającego wnioski oraz dwóch arkuszy kalkulacyjnych, w których znajdują się obliczenia i anali...

Podstawy marketingu - materiały

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 357
Wyświetleń: 3185

Dokument ma 10 stron i porusza zagadnienia takie jak: orientacja przedsiębiorstwa, łańcuch wartości, wartość dla klienta, społeczna krytyka marketingu. Ponadto, dokument zawiera informacje dotyczące takich zagadnień jak: środowisko marketingowe firmy, metody badania środowiska marketingowego firmy,...

Strategia promocyjna firmy

  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1925

Praca składa się z 28 stron. Tematem przewodnim jest strategia promocji firmy przygotowującej wesela. Informacje zawarte w notatce to: misja działalności, cel działalności, oferta, zakres działalności, inwestycja, projekt kampanii promocyjnej, struktura zatrudnienia, określenie celów promocji. ...

Podstawy marketingu - Orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1085

Marketing - to planowanie, koordynacja i kontrola wszelkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na wszelkie aktualnie i potencjalne rynki zbytu. W pojęciu nowoczesnym makreting pojmowany jako działalność ludzka zmierzająca do zaspokojenia pragnień i życzeń poprzez proces wymiany. Marketing wdr...

Badania fokusowe - definicja i rodzaje

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 630
Wyświetleń: 8106

1)Badania fokusowe: jest to dyskusja prowadzona przez tzw. moderatora, w której uczestniczy kilka osób zazwyczaj od 7 do 9. Zadaniem moderatora jest ukierunkowanie wywiadu tak aby dowiedzieć się najwięcej informacji o przedmiocie badanym. - realizowany jest w grupie,- metoda zogniskowana,- rozmow...