Podstawy Marketingu - strona 9

note /search

Marketing pytania na egzamin - orientacja produkcyjna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 5061
Wyświetleń: 9758

1. Gdy przedsiębiorstwo znajduje się w orientacji produkcyjnej, uwaga kierownictwa koncentrując się głównie na (wskaż błędną odpowiedź)A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktówB masowej produkcji standardowych produktówC wytwarzaniu produktów po niskich kosztachD doskonaleniu technologii wyt...

Strategie konkurencji w marketingu

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 651

S trategie konkurencji w marketingu -Godna zazdrości strategia to taka, która zapewni firmie korzystną pozycję na rynku, którą konkurencja zdoła osiągnąć po dłuższym czasie i po ogromnym koszcie - Strategie wobec konkurentów sprzyjają osiąganiu przez przedsiębiorstwo założonych celów, jeżeli są sku...

Strategie Portera

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 861

Strategie Portera Trzy podstawowe typy strategii wg Portera to: 1. Przywództwo w zakresie kosztów - zmierza do osiągnięcia najniższych kosztów produkcji i dystrybucji, aby móc ustalić niższe ceny niż konkurenci i zdobyć duży udział w rynku. 2. Zróżnicowanie ( dyferencja) - dąży do osiągnięcia przew...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1694
Wyświetleń: 4830

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 64 stron. ...Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta poinformować, by wybrał ten produkt, zachęcić. Państwo wpływa – pośrednio działa na podmioty funkcjonujące na ry...

Analiza Marketingowa Przedsiębiorstwa Marketing przemyslowy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1085
Wyświetleń: 8981

Przedmiotem projektu jest firma LOT. Materiał zawiera gotowy projekt- wykonany bardzo przejrzyście, dane podpunkty projektu są opisane w sposób rzetelny. Punkty jakie zostały poruszone w projekcie to: przedstawienie organizacji, misja, cele strategiczne, cele roczne, analiza czynników w odniesieniu...

Marketing - wykłady i ćwiczenia

  • Politechnika Lubelska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 357
Wyświetleń: 2688

Zagadnienia, jakie zostały poruszone w pliku, to m.in.: produkt, rynek nabywców, popyt. A także: otoczenie bliższe, otoczenie dalsze oraz definicje marketingu w jego różnych koncepcjach. (…) … podejmowane wielokrotnie na podstawie zwyczaju, reguły, przepisu itp. ĆWICZENIA 2 - 26. X 2011r. Potrze...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2744
Wyświetleń: 6650

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...

Marketing - wykłady, dr Hadrian

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1442
Wyświetleń: 8155

Dokument ma 14 stron, w sumie 10 wykładów z wykresami i schematami. W wykładach poruszane są zagadnienia takie jak: definicja marketingu, Kotler, Mephert, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, R. Głowacki, aspekty marketingu, zadania marketingu, kreowanie popytu, utrzymanie aktualnie istniejącego...

Badania marketingowe - informacja

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 2177

8-stronicowa notatka na temat badań marketingowych. Notatki z marketingu w formacie doc. W treści notatki można natknąć się na następujące zagadnienia: informacja, informacje wewnętrzne, informacje zewnętrzne, badania marketingowe, cechy badań marketingowych, podmiot badań marketingowych, czynniki m...

Śmigielska - marketing w handlu i usługach

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Zarządzania w Lesznie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 350
Wyświetleń: 3976

Materiał. który tutaj odnajdziecie powstał na zajęciach przeprowadzonych w Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania. Zawiera on informację na temat marketingu w handlu i usługach. Przedstawia on pojęcie handlu w ujęciu funkcjonalnym oraz instytucjonalnym. Zawiera: zestawienie atrybutów usług i wybor...