Produkt - Dobra
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
- Marketing
samochodów (np. Opel Astra, Opel Vectra, Opel Omega). POSZERZANIE MARKI Polega na przeksztalceniu marek...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
samochodów (np. Opel Astra, Opel Vectra, Opel Omega). POSZERZANIE MARKI Polega na przeksztalceniu marek...
znaku firmowego ze znakami indywidualnymi [np. Opel Vectra, Opel Omega] Wadą marek łączonych są wyższe...
firmowego ze znakami indywidualnymi [np. Opel Vectra, Opel Omega] Wad ą marek łą czonych s ą wy ż sze...
Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...
na łączeniu znaku firmowego ze znakami indywidualnymi [np. Opel Vectra, Opel Omega] Wadą marek łączonych...
Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...
Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...
MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...
Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...