Promocja bezpośrednia - funkcje i skuteczność
- Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
- Podstawy Marketingu
bezpośrednia (zwana także marketingiem bezpośrednim), która polega na wykorzystaniu przez firmę listów...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
bezpośrednia (zwana także marketingiem bezpośrednim), która polega na wykorzystaniu przez firmę listów...
przywództwo nie poprzez inwestowanie, które jest ryzykowne, lecz poprzez nakłady w sferze cen, marketingu itp...
Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład VIII – Marka a znak towarowy 1...
Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład IX – Marka w sensie...
Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XVI – Psychologia przekazu...
, w danym czasie, przy danym poziomie cen. Z punktu widzenia marketingu istotny jest jego podział na popyt...
, czyli badacz. Instrument używany w tej formie nazywa się kwestionariuszem wywiadu. W badaniach marketingu...
potrzeb. Wszystko to co można oferować nabywcom. Dla potrzeb marketingu produkty dzieli się wg kategorii...
Przemysłowy marketing-mix Produkt Jakość techniczna Głębokość asortymentu Marka Instalowanie...
Istota analizy portfelowej produktu: * w marketingu można rozważać z 2 punktów: 1) względnego...