Prof. dr hab. Marek Pawlak - strona 3

note /search

Zarządzanie czasem pracy - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 511

Zarządzanie czasem pracy Wprowadzenie System ISOF wyposażony jest w funkcje umożliwiające sprawowanie skutecznej kontroli nad sposobem wykorzystywania czasu przez pracowników. Realizację tego zadania umożliwia grupa funkcji przeznaczonych do rejestrowania czasu pracy oraz funkcje związane z rejest...

Zarządzanie firmą - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 476

Zarządzanie firmą Zarządzanie zadaniami Wprowadzenie Podstawowym narzędziem przeznaczonym do zarządzania zadaniami w systemie ISOF, jest moduł o nazwie Zadania. Ponadto ISOF oferuje funkcje kontroli wykorzystania czasu pracy, które pozwalają kontrolować sposób w jaki pracownicy przeznaczają czas ...

Analizy handlowe - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 728

Analizy handlowe Wprowadzenie ISOF dostarcza rozwiązań pozwalających na prowadzenie skutecznych analiz handlowych w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Analizy tego typu dostarczają cennych informacji na temat sprzedaży, zamówień od dostawców czy też realizacji zamówień i pozwalają op...

Charakterystyka ogólna CRM - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 630

Charakterystyka ogólna CRM (Customer Relationship Management) jest pojęciem ogólnym szeroko definiującym metody zarządzania kontaktami z klientami. Przez system CRM firma HEUTHES rozumie oprogramowanie wspierające rejestrację i gromadzenie danych, oraz planowanie różnego rodzaju zdarzeń z klientam...

CRM analityczny - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 609

CRM analityczny Charakterystyka ogólna CRM analityczny jest rodzajem CRM zorientowanym na analizę danych zgromadzonych przez inne systemy funkcjonujące w przedsiębiorstwie (systemy sprzedaży, zakupów, logistyki). Pozwala identyfikować preferencje i zachowania klientów, tendencje kształtowania się ...

CRM marketingowy - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 448

CRM marketingowy Charakterystyka ogólna CRM marketingowy jest rodzajem CRM zorientowanym na budowanie różnego rodzaju mechanizmów opisujących charakter działań oraz kierunki rozwoju firmy. Dzięki definicji promocji wspomagana jest praca w dziale sprzedaży oraz telemarketingu, produkty oferowane są...

CRM serwisowy - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 686

CRM serwisowy Charakterystyka ogólna CRM serwisowy jest rodzajem CRM zorientowanym na obsługę posprzedażną klientów. Funkcjonalność pozwala na gromadzenie i obsługę zgłoszeń klientów, odpowiednią ich kwalifikację oraz dostosowanie późniejszych działań do ich charakteru. Dzięki temu proces obsługi ...

Gospodarka magazynowa - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 1288

Gospodarka magazynowa Podstawowa obsługa magazynu Charakterystyka ogólna Do obsługi magazynów oraz zarządzania ruchem towarów w magazynach przeznaczony jest moduł gospodarki magazynowej. Podstawowa funkcjonalność modułu to: zarządzanie kartoteką towarów, wystawianie, edycja, przeglądanie i dru...

Kadry i płace - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1708

Kadry i płace Charakterystyka ogólna Moduł Kadry i Płace jest zintegrowanym systemem kadrowo-płacowym przeznaczonym dla jednostek organizacyjnych o dowolnym profilu działalności, wspomagającym pracę działów: kadrowego i rachuby płac w przedsiębiorstwach i instytucjach o dowolnym profilu działalnoś...

Logistyka - Zamówienia od klientów i dostawców - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 749

Logistyka Możliwości Obsługa zagadnień logistycznych w systemie ISOF opiera się na trzech modułach: obsługa ofert, obsługa Zamówień od klientów, obsługa Zamówień do dostawców. Jednakże wiele zagadnień wspierających Logistykę można znaleźć również w innych modułach systemu jak Sprzedaż, Gospoda...