Marketing międzynarodowy - strona 8

note /search

Budżet reklamowy - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1001

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XIII – Budżet reklamowy 1. Czynniki które należy rozważyć przy ustaleniu budżetu na reklamę:       udział w rynku zachowania konkurencji rodzaj konsumenta substytucyjność produktu faza cyklu życia produktu często...

Istota marketingu we współczesnej gospodarce

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 532
Wyświetleń: 1918

WYKŁAD 1 - 7.10.2010 Literatura Bartosik - Purgat M., Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym, wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2004. Duliniec E., Marketing międzynarodowy, wyd. PWE, Warszawa 2004(2009). Grzesiuk A., Marketing międzynarodowy, wyd. Cedewu, Warszawa 2007. Kotler Ph., Marketin...

Otoczenie biznesu-wykład 2

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 252
Wyświetleń: 1330

WYKŁAD 2 - 14.10.2010 Otoczenie biznesu Każda organizacja funkcjonuje w jakimś otoczeniu i stanowi podmiot z niego wyodrębniony, np. pod względem: Prawnym, posiadając określoną osobowość prawną kształtującą jej relacje z innymi podmiotami otoczenia; Ekonomicznym, mając możliwość decydowania o swoi...

Znaczenie strategii w marketingu międzynarodowym

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 119
Wyświetleń: 763

Wykład 3 - 21.10.2010 Znaczenie strategii w marketingu międzynarodowym Strategia jako pojęcie stosowane jest zarówno w zarządzaniu jak i ekonomii. „strategia to zbiór działań do spełnienia planu wojennego, zawierającego projekty poszczególnych kampanii, a w ich ramach bitew” [K. von Clausevitz, O...

Przyjęcie określonej strategii działania-wykład 4

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1050

Wykład 4- 28.10.2010 Przyjęcie określonej strategii działania „Każde przedsiębiorstwo, które podjęło decyzje o prowadzeniu działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych i określiło potencjalne rynki zbytu, staje przed następną ważną decyzją, dotyczącą sposobu ekspansji na te rynki i kolejności...

Marketing międzynarodowy-wykład 5

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1505

Wykład 5- 18.11.2010 Dystrybucja towarów ma swój początek od czasów pojawienia się społecznego podziału pracy. Jej zadaniem jest połączenie dwóch odmiennych sfer: sfery produkcji i konsumpcji. Dystrybucja oznacza proces przemieszczania produktów lub usług od producenta do konsumenta, który odbywa ...

CENA na rynkach międzynarodowych

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 315
Wyświetleń: 1246

Wykład 6- 25.11.2010 CENA na rynkach międzynarodowych Wprowadzenie Cena jest jedynym instrumentem marketingu-mix tworzącym przychody, pozostałe instrumenty, wchodzące w jego skład, stanowią element kosztów. Uważa się, że cena jest najelastyczniejszym instrumentem oddziaływania przedsiębiorstwa na r...

Uproszczone schematy komunikacji jednokierunkowej i dwukierunkowej

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 154
Wyświetleń: 875

Wykład 7- 2.12.2010 Uproszczone schematy komunikacji jednokierunkowej i dwukierunkowej Potrzeba aktywnej komunikacji z odbiorcami wynika z panującej na rynku intensywnej konkurencji. Uzyskiwaniu informacji sprzyja aktywna, dwukierunkowa komunikacja, wspomagana rozwojem technologii, w tym przede ws...

Wykład - wprowadzenie do marketingu globalnego i międzynarodowego

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1939

Moduł I    Wprowadzenie do marketingu globalnego i międzynarodowego    1.   Współczesny marketing     Marketing  w  współczesnym  świecie  odgrywa  bardzo  istotną  rolę.  Chodź  nie  jest  on  dyscypliną  nową  cieszy  się  ogromnym  powodzeniem,  zarówno  wśród  pracodawców  –  właścicieli  przed...

Międzynarodowe badania marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1008

Moduł III  Międzynarodowe badania marketingowe    1.  Rola  badań  marketingowych  w  zintegrowanej  komunikacji  marketingowej     Kluczowym  czynnikiem  wpływającym  na  sukces  działań  marketingowych  podejmowanych  przez  prz...