Teoria użyteczności konsumenta - strona 55

note /search

Podstawowe definicje

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Mikroekonomia
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1190

. Psychologiczna (Karl Menger, E. Bohm-Bawerk, F. Von Wieser) badania nad zagadnieniami użyteczności krańcowej...

Stosunek do ryzyka-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Instytucje gospodarki rynkowej
Pobrań: 28
Wyświetleń: 777

większego, ale niepewnego. Teoria kosztów transakcji (O.Williamsona) zakładała neutralny stosunek partnerów...

Psychologia reklamy 2

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1967

Psychologia Reklamy Czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy...

Cele operacyjne marketingu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie marketingiem
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1246

konsumentów dotyczących produktów. W warunkach rynku konkurencyjnego duże znaczenie w zakresie sprzedaży...

Czym jest ekonomia - wykład

  • Politechnika Śląska
  • Mikroekonomia
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1008

teorii ekonomicznej - fizjokratyzm Adam Smith i David Ricardo - twórcy tzw. Ekonomii klasycznej („Badania...