Mienie publiczne i jego kategorie - strona 369

note /search

Skrypt - etyka i moralność

  • Uniwersytet Łódzki
  • Etyka
Pobrań: 1561
Wyświetleń: 3962

powierzają ważne dla siebie dobra - mienie, życie, integralność psychiczną itp. Osoby wykonujące ten zawód...

Prawo cywilne zobowiązania

  • Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
  • Prawo cywilne
Pobrań: 2093
Wyświetleń: 6496

mające na względzie przeniesienie innych niż własność, zbywalnych podmiotowych.. Przedmiotem sprzedaży...

System działania - opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Socjologia
Pobrań: 189
Wyświetleń: 931

sformalizowanego języka opisu mającego zastosowanie do możliwie licznej klasy obiektów Potraktowanie ogólnej teorii...

Funkcje kierownicze - omówienie

  • Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Organizacja i zarządzanie
Pobrań: 168
Wyświetleń: 3122

oraz ustalenie działań niezbędnych do osiągnięcia zamierzeń mających formę planu, które nie mogłyby...

Konformizm- opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Psychologia
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1484

każdy z uczestników miał swój wlasny pogląd o ile przesunąl się punkt (de facto był niewzruszony) II etap ekip...

Komunikacja społeczna, komunikacja masowa

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Komunikacja społeczna
Pobrań: 637
Wyświetleń: 5278

: a)jest publiczna -komunikaty są powszechnie dostępne, podlegają jednak kontroli prawnej i społecznej b)jest szybka...

Interpretacja sondaży

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Socjologia i metody badań socjologicznych
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1526

) lub spośród jakiej grupy ( zawodowej/ klasy społ./ kategorii wieku etc.) dobierano respondentów? OKREŚLENIE...

Interpretacja sondaży - pytania

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Metody badań w naukach społecznych
Pobrań: 119
Wyświetleń: 2324

) lub spośród jakiej grupy ( zawodowej/ klasy społ./ kategorii wieku etc.) dobierano respondentów? OKREŚLENIE...