Podstawy marketingu - wykłady
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Podstawy Marketingu
Wykład 1 Marketing (market- ang.) + ing – próbowano znaleźć odpowiednik ale nie udało się - UKŁAD...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
Wykład 1 Marketing (market- ang.) + ing – próbowano znaleźć odpowiednik ale nie udało się - UKŁAD...
dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu...
Strategia penetracji rynku 50 1 Wprowadzenie innowacji na rynki zagraniczne Znaczenie marketingu...
Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 6 MARKETING DOCELOWY
1. Pojęcie i cele marketingu Klasyczne - marketing jako planowanie, koordynacja i kontrola działań...
1. Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju. Internacjonalizacja – różnorodne formy...
Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład VII – Asortyment i cykl życia...
Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład IV – Segmentacja rynku i wybór...
Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład II – Struktura rynku Rynek...
Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 6 Faza instrumentalna produkt...