Wykład - zachowanie się przedsiębiorstw na rynku
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Marketing
Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 4 ZACHOWANIE SIĘ PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNU...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 4 ZACHOWANIE SIĘ PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNU...
Marketing dr Marek Drzazga Wykład 6 Dystrybucja - fizyczny przepływ towarów, wszelkie decyzje...
niż pojęcie produktu, jednakże we współczesnym marketingu odgrywa równoważną, jeżeli nie ważniejszą rolę...
takiego nowego podejścia było powołanie Biura Marketingu, które zaczęło się zajmować także prowadzeniem...
docelowe audytorium do stanu wyższej gotowości do kupowania. Specjalista od marketingu może dążyć...
i cech kulturowych istotnych dla komórek marketingu w przedsiębiorstwie: - wartości podstawowe...
ważniejsze dla osób zajmujących się marketingiem XXI wieku. Z szacunków Banku Światowego wynika, że auta...
, Marketing, Wy 9, (sem III) ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W PROCESIE INNOWACJI: Określenie pomysłów na nowy...
użyteczności), ograniczenia (budżet konsumenta), bodźce (marketing mix), organizm (cechy i dyspozycje...
na polu marketingu: odniesienie czasowe, rodzaj zdobywania informacji i rodzaj obiektu badań. Formy...