Marketing - strona 185

note /search

Struktury ogranizacyjne

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 777

, marketing, polityka personalna-dotycząca. głównie menedżerów, inwestycje, zaopatrzenie, badania i rozwój...

Public relations - wykład 3

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 1043
Wyświetleń: 3388

dobra komunikacja pomiędzy departamentami organizacji. Działania PR muszą w odróżnieniu od marketingu...

Public relations - wykład 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 2884

z nimi technologie, Film, video, marketing, reklama, badania opinii publicznej. Międzynarodowy przepływ informacji...

Definicje w zarządzaniu 2

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 658

] MARKETING, zarządzanie przedsiębiorstwem, organizacją w oparciu o prawa wolnego rynku. DEFINICJE...

Przedmiot i cel badań społecznych

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Metodologia badań empirycznych
Pobrań: 343
Wyświetleń: 2359

dla celów praktycznych, np. dla potrzeb marketingu itp. Nie posiadają one jednak walorów zbiorów społecznych...

Technika opisu bibliograficznego

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Edukacja naukowo-informatyczna
Pobrań: 21
Wyświetleń: 840

, dział reklamy, marketingu, wydawca, druk, nakład, inne informacje, numer ISSN). OPIS REJESTRACYJNY...

Rodzaje kanałów dystrybucji

  • Uniwersytet Gdański
  • Kanały dystrybucji
Pobrań: 1911
Wyświetleń: 3948

rozmieszczania na rynku. Między dystrybucją, a pozostałymi instrumentami marketingu zachodzą liczne związki...