Dr Piotr Gałuszka - strona 8

note /search

Media społecznościowe i produkcja partnerska-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 77
Wyświetleń: 602

Internet - media społecznościowe i produkcja partnerska Produkcja partnerska: nowa ekonomia mediów? Do końca XX w. uważano, że działalność gospodarcza w wolnorynkowej gospodarce może być zorganizowana w ramach dwóch podstawowych modeli: rynku i firmy (hierarchii) Rozróżnienie pomiędzy rynkiem a firm...

Cloud Computing - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 84
Wyświetleń: 539

Cloud Computing Jednym z możliwych kierunków rozwoju mediów jest tzw. cloud computing („przetwarzanie w chmurze”) Polega on na przeniesieniu usług medialnych i informatycznych w całości na zewnętrzne serwery Prostymi przykładami zastosowani...

Consumer, Producer, Prosumer - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 56
Wyświetleń: 301

Consumer + Producer = Prosumer Z jednej strony zachodzi więc proces konwergencji Z drugiej natomiast postępuje proces multiplikacji nisz Jednocześnie technologie, które dawniej były dostępne jedynie dla bogatych korporacji, dziś są w zasięgu ręki przeciętnie zamożnego człowieka (np.

Światowy i Polski rynek nagrań - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 28
Wyświetleń: 329

Światowy rynek nagrań (w miliardach USD) Polski rynek nagrań (w milionach PLN) Globalna sprzedaż nowych formatów ROK 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 PRZYCHODY BRANŻY WMILIARDACH USD 0,4 1,2 2,2 2,7 3,7 4,2 4,6 UDZIAŁ PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY NOWYCH FORMATÓW 2% 5% 11% 15% 20% 27...

Kanały dystrybucji o różnej liczbie szczebli, kanały w USA - wykład...

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 77
Wyświetleń: 231

Kanały dystrybucji o różnej liczbie szczebli Kanały dystrybucji płyt w USA Kanały dystrybucji nagrań w Polsce Dystrybutorzy kontrolowani przez globalne koncerny muzyczne (Duży Dom Dystrybucyjny, Muzyczne Centrum Dystrybucji) Dystrybutorzy niezależni (Rockers Publishing, Fonografika, Eblok) Znaczący ...

Organizacje zbiorowego zarządzania artystów - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 70
Wyświetleń: 301

Z czego więc żyje większość artystów? Organizacje zbiorowego zarządzania Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, zajmujące się działaniem w imieniu twórców (autorów tekstów i muzyki), http://www.zaiks.org.pl Stowarzyszenie ZPAV działając...

Zależności pomiędzy mediami - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 42
Wyświetleń: 427

Zależności pomiędzy mediami, branżą fonograficzną a odbiorcami Promocja produktów branży fonograficznej Airplay. Promocja radiowa Teledyski i inne audiowizualne formy promocji muzyki Koncert - forma promocji i produkt kulturalny Promocja w prasie i w czasopismach muzycznych Uzupełniające formy promo...