Biznesplan - Przedsięwzięcie inwestycyjne

Nasza ocena:

5
Pobrań: 287
Wyświetleń: 3087
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Biznesplan - Przedsięwzięcie inwestycyjne - strona 1 Biznesplan - Przedsięwzięcie inwestycyjne - strona 2 Biznesplan - Przedsięwzięcie inwestycyjne - strona 3

Fragment notatki:


...Przedmiotem biznes planu jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na uruchomieniu przedsiębiorstwa produkującego produkt X. Właściciele dostrzegli pewne zapotrzebowanie w tej dziedzinie, zwłaszcza na terenie Polski centralnej, gdzie zamierzają ulokować swoją firmę.
Inwestorem przedsięwzięcia będą założyciele firmy tj. Paulina Zybała i Małgorzata Bartecka, które posiadają odpowiednie wykształcenie w dziedzinie logistyki. Z naszego rozpoznania wynika, że nasz produkt X znajdzie swoich nabywców, jednak jest to branża, w której musimy liczyć się z silną konkurencją. Plan potwierdził opłacalność inwestycji. Należy prognozować, że w przypadku wzrostu koniunktury gospodarczej w Polsce zapotrzebowanie na produkt X będzie wzrastało. Przedsięwzięcie ma więc pełną szansę powodzenia...

...Jeżeli chodzi o dystrybucję najważniejszą kwestią jest taki dobór oferty asortymentowej, aby jak najbardziej odróżniała się ona od towarów proponowanych przez konkurencję. Tylko wtedy będziemy mogli nawiązać owocną współpracę ze sklepami detalicznymi sprzedającymi produkt X na naszym terenie, z kierownikami hurtowni i hipermarketów na terenach o największym zapotrzebowaniu, a w przyszłości również planujemy umieszczać na stałe nasze stoiska w halach centów handlowych....

...W naszych planach jest przeprowadzenie zakrojonej na szeroką skalę dwuletniej kampanii promocyjno - reklamowej. Będzie ona mieć na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku naszego przedsiębiorstwa, jak również dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Wykorzystamy przy tym następujące narzędzia promocyjne...


(…)

…. Budżet marketingowy
Lp.
Wydatki marketingowe
Kwota
charakterystyka wydatku
w zł.
1.
Reklama w punktach sprzedażowych
1.200,-
2.
Sponsoring artykułów
2.100,-
3.
Targi wystawiennicze
2.800,-
4.
Wydatki na przedst. handlowych
4.400-,
5.
Koszty strony internetowej
1000,-
6.
Opakowania
3.300,-
7.
Analizy i badania marketingowe
6.000,-
Suma
20.800,-
Tabela ta przedstawia wyniki obliczeń dokonanych…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz