Zachowania organizacyjne - strona 4

note /search

Zachowania organizacyjne Wykład 7, (sem II)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 7
Wyświetleń: 945

Skrzypek, Zachowania organizacyjne, Wyklad 7, (sem II) Kultura org. zbiór dominujących norm i wartości postępowania charakterystycznych dla danej org., podbudowany założeniami co do natury rzeczywistości, przejawiający się przez artefakty-zewnętrzne, sztuczne wytwory danej kultury(specyficzny język...

Zachowania organizacyjne, Wykład 8, (sem II)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 21
Wyświetleń: 784

Skrzypek, Zachowania organizacyjne, Wyklad 8, (sem II) Etapy procesu zarządzania zmianą Iuznanie potrzeby zmiany IIustalenie celów zmiany IIIdiagnoza istotnych zmiennych IVopracowanie projektu zmiany Vwdrażanie VIkontrola efektów. Obsza...

Zachowania organizacyjne, Wykład 9 (sem II)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 14
Wyświetleń: 980

Skrzypek, Zachowania organizacyjne, Wyklad 9- ostatni, (sem II) Konflikt to sprzeczność lub przynajmniej niezgodność, przekonań, zamierzeń lub działań, sprzeczność która komuś w czymś przeszkadza- jako taka wymaga usunięcia lub złagodzenia jej skutków. Można rozumieć jako: niezgodność, czyli wzajem...

Ścieżka kariery w różnego typu organizacjach

  • Politechnika Gdańska
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 42
Wyświetleń: 854

Ścieżka kariery w różnego typu organizacjach Indywidualne planowanie kariery jest procesem, podczas którego konkretna osoba wytycza sobie cel lub cele profesjonalne (etapy kariery) i sposoby ich osiągnięcia. W praktyce organizacyjnej istnieją trzy podejścia do planów zawodowych uczestników: · Pod...

Źródła władzy w organizacji i zasady jej delegowania

  • Politechnika Gdańska
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 56
Wyświetleń: 693

Źródła władzy w organizacji i zasady jej delegowania Struktura organizacyjna zapewnia stabilny, logiczny, jasny układ stosunków, w których kierownicy i pracownicy mogą działać na rzecz celów organizacyjnych. Podział władzy w strukturze organizacyjnej jest jedną z kluczowych decyzji w procesie orga...

Motywacja- opracowanie - Cel pracy

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 49
Wyświetleń: 889

Motywacja I.1. Pojęcie, zastosowanie i działanie motywacji O motywowaniu i nagradzaniu pracowników pisze się i dyskutuje coraz częściej i coraz mądrzej. Zwołuje się konferencje i seminaria, organizuje szkolenia. W codziennej praktyce zarządzania sięga się po coraz bardziej wyrafinowane i komplekso...

Motywowanie, zarządzanie procesami interpersonalnym- opracowaniei

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 63
Wyświetleń: 497

Istota motywowania - zestaw sił, które sprawiają, że ludzie zachowują się w określony sposób: znaczenie motywacji do pracy wcześniejsze podejścia do motywowania tradycyjne (Taylor) - bodźcowy system płac - zakładało, że praca jest czymś nieprzyjemnym dla pracownika od strony stosunków międzyludz...

Zachowania organizacyjne - pytania

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 462
Wyświetleń: 2961

DYSONANS PODECYZYJNY 1). Czy ważna decyzja charakteryzuje się NIEODWRACALNOŚCIĄ?Tak2). Czy ocena dokonanego wyboru zmienia się po podjęciu ważnej decyzji?Tak3). Dlaczego po dokonaniu wyboru uwypuklamy zalety wybranej opcji oraz wady odrzuconych?Dzieje się tak, gdyż chcemy zapobiec wystąpieniu dys...

Studium przypadku 'Odmowa'

  • Uniwersytet Gdański
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 168
Wyświetleń: 994

Noatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: W każdym przedsiębiorstwie występuje podział praw i obowiązków. Celem każdego pracownika jest dopełnienie swoich obowiązków, często nie patrząc na inne aspekty. Dyspozytor miał prawo wydać, taki rozkaz, ponieważ odpowiadał za to, by firma funkcjono...

Bariery we wprowadzaniu zmian w organizacji - istota

  • Politechnika Gdańska
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1442

Bariery we wprowadzaniu zmian w organizacji SPIS TREŚCI: Wprowadzenie Istota, pojęcie i przyczyny zmian Właściwości procesu przebudowy organizacji Sposoby angażowania wszystkich pracowników w aktywne wprowadzanie zmian Komunikacja jako istotny element w procesach zmian Rola dyrektora personalnego ...