Kierowanie zespołami - strona 5

note /search

Ocena efektywności pracownika - omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 21
Wyświetleń: 560

Ocena efektywności pracownika Podstawowym warunkiem uczciwej i efektywnej oceny działań pracowników jest wyznaczenie rozsądnych, osiągalnych, ambitnych, dających się zmierzyć celów działania, które są ustalane wspólnie z pracownikiem. Okresowo - raz w roku - powinno sporządzać się ocenę wyników pra...

Odporność na stres i niepowodzenia - omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 35
Wyświetleń: 707

Odporność na stres i niepowodzenia Proszę rozwiązać ten krótki test, zastanowić się przez chwilę nad każdą odpowiedzią, bowiem powinna być ona szczera. Następnie podliczyć punkty i poznać interpretację wyniku. Twoje zachowanie / Liczba punktów Nie Trochę Wyraźnie Bardzo 0 1 2 3 Czy łatwo się irytu...

Odpowiedzialność społeczna a etyka - omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 21
Wyświetleń: 574

Odpowiedzialność społeczna a etyka Zasada miłosierdzia : doktryna odpowiedzialności społecznej wymagająca, aby szczęśliwsi członkowie społeczeństwa wspomagali mniej szczęśliwych Zasada włodarstwa : doktryna biblijna wymagająca aby przedsiębi...

Kierowanie zespołami - operacjonalizacja strategii, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1239

OPERACJONALIZACJA STRATEGII Plan jednorazowy- szczegółowy przebieg działań , wykorzystywany jedynie jednorazowo lub okazyjnie do rozwiązania problemu, który nie występuje w sposób powtarzalny. Program- plan jednorazowy, który obejmuje stosunkowo duży zbiór działań organizacji i określa główne etap...

Kierowanie zespołami - organizowanie, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 14
Wyświetleń: 434

Organizowanie to „składanie wszystkiego razem”, tak aby możliwe było uzyskanie pożądanych rezultatów. Polega ono na formalnym określaniu tego, kto ma co zrobić oraz przydzielaniu władzy i obowiązków tak, aby osiągnięte zostały zaplanowane wyniki. Organizowanie oznacza udzielenie odpowiedzi na pytan...

Kierowanie zespołami - podejmowanie decyzji, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 7
Wyświetleń: 434

P O D E J M O W A N I E D E C Y Z J I IX Podejmowanie decyzji: Proces rozpoznawania i wyboru określonego kierunku działania, prowadzącego do powiązania konkretnego problemu. CZAS I STOSUNKI MIEDZY LUDŹMI W PODEJMOWANIU DECYZJI ROZPOZNAWANIE PROBLEMÓW I DOSTRZEGANIE OKAZJI Problem: Sytuacja wystę...

Kierowanie zespołami - pieniądze i motywacja, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 0
Wyświetleń: 490

Pieniądze i motywacja Efektywny system wynagradzania za osiągane wyniki winien spełniać następujące warunki: Musi istnieć przejrzyste powiązanie między osiąganymi wynikami a uzyskiwanymi nagrodami Metody wykorzystywane do pomiaru osiąganych wyników powinny być postrzegane jako spójne i uczciwe N...

Kierowanie zespołami - planowanie, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 7
Wyświetleń: 483

Planowanie polega na określeniu z wyprzedzeniem: Co musi zostać zrobione? Jakie rezultaty lub wyniki są oczekiwane? Dlaczego musi to być wykonane? Zarówno kierownik jak i jego podwładni muszą zrozumieć, dlaczego oczekiwane są określone rezultaty i jaka jest ich rola w całości działań organizacji ...

Kierowanie zespołami - planowanie zasobów ludzkich, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 14
Wyświetleń: 574

Planowanie zasobów ludzkich Planowanie zasobów ludzkich polega na przewidywaniu potrzeb w tej dziedzinie tzn. określaniu ilu pracowników i o jakich kwalifikacjach będzie potrzebnych do realizacji celów danego zespołu / organizacji. Takie planowanie powinno uwzględniać z jednej strony zadania i wyma...

Poczucie własnej wartości - omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

Poczucie własnej wartości . Sposób w jaki byliśmy i jesteśmy wychowywani (ciągłe poprawianie, przyklejanie etykietek, ośmieszanie) nie sprzyjał tworzeniu pozytywnego obrazu siebie, a co za tym idzie, powodował funkcjonowanie zgodne z niską samooceną. Trudny program i pozalekcyjne wymagania dodatkow...