Podstawy Marketingu - strona 12

note /search

Plan marketingowy - biuro podróży

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1169
Wyświetleń: 9002

Dokument ma 25 stron i zawiera takie elementy i zagadnienia jak: opis przedsięwzięcia, podstawowe cele, możliwości i szanse rynkowe, podstawowe zagrożenia, profil przedsiębiorstwa, informacje o przedsiębiorstwie, nazwa, siedziba, status, bank, przedmiot działalności, udziałowcy, zarząd i pracownicy...

Istota reklamy - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 3451

W treści notatek z marketingu i reklamy można zapoznać się z następującymi zagadnieniami: czym jest reklama, teoria, istota reklamy, komunikowanie persfazyjne, reklamodawca, zwrócenie uwagi na projekt, funkcja prezentacji, funkcja kształtowania popytu, funkcja tworzenia i utrzymywania rynków zbytu,...

Wybór stratgii firmy

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 504

WYBÓR STRATEGII FIRMY Trzy klasy zmiennych które wyznaczają obszar możliwych strategii marketingu: -popyt występujący na rynku lub przewidywany oraz preferencje nabywców -szanse i zagrożenia tworzone przez rynek -zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa ...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 742
Wyświetleń: 2800

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Marketing - materiały i pytania

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2716
Wyświetleń: 12208

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...

Podstawy marketingu - opracowanie do wykładu

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 826
Wyświetleń: 2702

doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1421

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Filip Kotler - Marketing-wykład

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 413
Wyświetleń: 1260

WYKŁAD 1 7.10.'99 LITERATURA: Filip Kotler - Marketing Dawniej punkt ciężkości skoncentrowany był na właściwym zorganizowaniu procesów wytwórczych Orientacja produkcyjna - pierwsza orientacja w procesie rozwojowym (przy nadwyżce popytu nad podażą). Był to rys charakterystyczny dla gospodarki cent...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 623
Wyświetleń: 2779

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...