Marketing - strona 24

note /search

Koncepcje prowadzenia przez przedsiębiorstwa dzia_a_ rynkowych

  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 441

Koncepcje (orientacje) prowadzenia przez przedsiębiorstwa działań rynkowych. Wyróżniamy 4 fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstw: a) orientację produkcyjną b) orientacje sprzedażową c) orientację na klienta, czyli marketingową ( we współczesnym rozumieniu terminu „marketing”) d)marketing st...

Metody badań marketingowych - badania długookresowe

  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 532

Metody badań marketingowych. Badania marketingowe - polegają na gromadzeniu, opracowywaniu i analizie informacji koniecznych do podjęcia decyzji marketingowych jako decyzji opartych na prymacie ( istnieniu ) rynku W zależności od okresu czasu , którego mają dotyczyć wyróżnia się : * badania dł...

Miejsce i funkcje cen w marketingu - omówienie

  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 343

Miejsce i funkcje cen w marketingu. Strategia cenowa jest to świadome planowanie, konstruowanie struktury cen w relacji ( w zależności) od potrzeb konsumentów, cech produktów, konkurencji. Ponad to strategia winna ujmować w sobie elastyczność cenowa w zależności od zmian zachodzących w otoczeniu...

Mikrootoczenie - omówienie zagadnienia

  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 805

Mikrootoczenie (otoczenie bliższe) - zespół warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa wynikających z tego, że działa ono w powiązaniu z określonymi dostawcami, klientami, pośrednikami oraz wśród określonej grupy konkurentów Metody analizy...

Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa i metody jego badania

  • Marketing
Pobrań: 77
Wyświetleń: 770

Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa i metody jego badania. Otoczenia marketingowe przedsiębiorstwa składa się z dwóch warstw: Mikorotoczenie Czyli otoczenie bliższe. Jest to zespół warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa wynikających z tego, że działa ono w powiązaniu z: - dostawcami - k...

Planowanie działalności marketingowej - omówienie

  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 707

Planowanie działalności marketingowej. W planowaniu działalności marketingowej, można przyjmować dwa kryteria podziału: 1) Czasu tj. jakiego przedziału czasu analizowana działalność dotyczy 2) Wagi problemu Ad 1) wydzielamy trzy rodzaje planowania: a) Strategiczne – plan opisujący w jaki...

Wybór koncepcji marketingu - mix a rynek docelowy przedsi_biorstwa

  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 595

Wybór koncepcji marketingu – mix a rynek docelowy przedsiębiorstwa. Marketing mix nazywa znajdujące się pod kontrolą przedsiębiorstwa czynniki (zmienne), które łączne są razem po to aby zaspokoić potrzeby i pragnienia ostatecznych nabywców. Chociaż rynek docelowy nie jest częścią marketingu mix ...

Marketing - marketing (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 616

Konsekwencją segmentacji rynku i dopasowania oferty do potrzeb, oczekiwań określonych grup odbiorców jest pozycjonowanie lub plasowanie produktu na rynku Pozycjonowanie to działanie związane z takim sposobem zaprezentowanie produktu, dzi...

Grupy metod badawczych - omówienie (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 777

GRUPY METOD BADAWCZYCH: Ankiety - kwestionariusze ankiety: internetowe, pocztowe, prasowe, opakowaniowe, itp. Wywiady a) Bezpośrednie - grupowe i indywidualne [osobisty, telefoniczny], internetowe - grupowe są odmianą wywiadów pogłębionych, niestandaryzowanych [ ok. 8 osób, ok. 2 h, realizowany w ...

Produkt - wykład 5(sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 910

PRODUKT - wszystko, co jest oferowane na rynku, aby zaspokoić potrzeby, oczekiwania i pragnienia klientów (dobro materialne, usługa, miejsce, osoba, organizacja, idea, itp.). W marketingu produkt jest określany jako zestaw korzyści dla nabywcy. W strukturze produktu można wyodrębnić warstwy Rdzeń ...