Ekonomika - strona 9

note /search

Prawo zamówień publicznych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Ekonomika
Pobrań: 259
Wyświetleń: 2772

Ekonomika w budownictwie w 8 PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH USTAWA dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Opracowano na podstawie: Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz. 1537, Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362, Nr184, poz. 1539. Dz....

Ekonomika - testy - Knapik

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ekonomika
Pobrań: 896
Wyświetleń: 12915

Dokument zawiera w sumie dwa testy - po 81 i 64 pytania. Porusz zagadnienia takie jak: umowa sprzedaży, rynek pierwotny, stan upadłości, amortyzacja środków trwałych, towary, koszty stałe, majątek trwały, prywatyzacja, przedsiębiorca, bankowe postępowanie ugodowe, prawne formy restrukturyzacji, doc...

Efektywność rozwoju - Wzory

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ekonomika
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1008

Efektywność rozwoju: Mierniki jakościowe: 1.Techniczne uzbrojenie pracy: 2.Wydajność pracy: 3.Produktywność majątku: 4.Absorpcja pracy żywej przez uprzedmiotowioną: 5.Pracochłonność: 6.Majątkochłonność przychodów ze sprzedaży: 7.Rentowność sprzedaży: 8.Rentowność majątku: 9.Rentowność pra...

Giełda - funkcje i rodzaje

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1197

GIEŁDA - odbywające się w określonym czasie i miejscu spotkania podmiotów zainteresowanych kupnem i sprzedażą. Giełdę tworzą zespoły ludzi, urządzeń i środków technicznych zorganizowanych w taki sposób, że przy kojarzeniu oferty sprzedaży i zakupu wszyscy uczestnicy w tym samym czasie mają jednako...

Instrumenty marketingowe - omówienie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 56
Wyświetleń: 854

INSTRUMENTY MARKETINGOWE Produkt - jest efektem działalności wytwórczej podmiotu gospodarczego przeznaczonym do sprzedaży na rynku. Istotę produktu można rozpatrywać z różnych punktów widzenia: 1. Cechy Zewnętrzne - Jeżeli chodzi o usługę hotelarską opisujemy tu położenie hotelu, jego wygląd zewn...

Klasyfikacja podmiotów gospodarczych

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1652

KLASYFIKACJA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH II) według form prawno - organizacyjnych Podstawowe formy Osoby prawne ( podmioty posiadające osobowość prawną) Jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą Szczegółowe formy Przedsiębiorstwa p...

Marketing i zróżnicowanie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 7
Wyświetleń: 833

MARKETING - oznacza dostarczenie właściwych produktów, właściwym nabywcą, we właściwym czasie za właściwą cenę, oraz odpowiednią promocja. KONCEPCJE INSTRUMENTOWE: 4P - PRODUKT CENA DYSTRYBUCJA PROMOCJA 6P - PRODUKT CENA DYSTRYBUCJA PROMOCJA LUD ZIE OPAKOWANIE 4C - KLIENT KOSZT WYGODA NA BYCIA KOM...

Usługa hotelarska jako produkt

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 371
Wyświetleń: 1617

MARKETINGOWE UJĘCIE USŁUGI HOTELARSKIEJ JAKO PRODUKTU PRODUKT - jest efektem działalności wytwórczej podmiotu gospodarczego przeznaczonym do sprzedaży na rynku. Istotę produktu można rozpatrywać z różnych punktów widzenia: Cechy zewnętrzne, - jeżeli chodzi o usługę hotelarską to opisujemy tutaj: ...

Obszar zainteresowań ekonomiki

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 28
Wyświetleń: 665

OBSZAR ZAINTERESOWAŃ EKONOMIKI: produkcja, usługi funkcjonowanie przedsiębiorstw zachowanie kupujących, sprzedających zachowanie gospodarki prawo, polityka, problematyka społeczna EKONOMIA - jest nauka o alokacji zasobów, czyli ich rozdziale w stosunku do stale rosnących potrzeb. EKONOMIKA - ...

Planowanie marketingowe - wykład

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 28
Wyświetleń: 693

PLANOWANIE MARKETINGOWE PLAN - jest czymś w rodzaju scenariusza reakcji na wyzwania zachodzące w otoczeniu. RODZAJE PLANOWANIA: Długoterminowe - STRATEGICZNE Średnioterminowe - OPERATYWNE Krótkoterminowe - DYSPOZYCYJNE Programowe - AKCYJNE - używane są na dany program, sytuacje Rolą operatywn...