Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu - strona 5

note /search

Ekonomiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1918

Zasoby ludzkie i ich koszty ? pojęcia podstawowe. Strategiczna rola zasobów ludzkich. Wpływ zarządzania ludźmi na efekty przedsiębiorstwa. Ekonomiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimiZasoby ludzkie i ich koszty – pojęcia podstawoweW wielu pracach z dziedziny zarządzania pomijano lub banalizow...

ISO / DIS 9004

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1554

DRAFT INTERNATIONAL STANDARD ISO / DIS 9004. DRAFT INTERNATIONAL STANDARD ISO / DIS 9004 ISO/TC 176/S.C. 2 Sekretariat: BSI Początek głosowania Koniec głosowania 1999-11-25 2000-04-25 Systemy zarządzania jakością - Wytyczne doskonalenia Quality management systems - Guidelines for performance im...

Jak skutecznie promowac gmine

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Funkcje i techniki Public Relation
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1841

"JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJI" JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJISPIS TREŚCI JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘ 3 CELE I STRATEGIE ROZWOJU GOSPODARCZEGO GMINY 3 Rozwój strategii 3 Zbieranie informacji – Audyt 3 Przykładowa lista informacji wymag...

Charakterystyka procesu motywacji pracowniczej

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 4403

Książka dotycząca charakterystyki procesu motywacji pracowniczej. Tematy w niej poruszane to m.in: istota, pojęcie i rodzaje motywacji, koncepcje motywacji, premia jako narzędzie motywacji, formy kafateryjne, szkolenia i rozwój umiejętności pracowników, ROZDZIAŁ I Charakterystyka procesu motywacji...

Charakterystyka rynków zagranicznych

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1953

Rynki objęte działalnością ośrodków POT. Wybrane rynki nie objęte działalnością ośrodków POT. Charakterystyka rynków zagranicznych 1. Rynki objęte działalnością ośrodków POT 1.1. Rynek amerykańskiAmeryka Północna (USA, Kanada) pozostaje od lat rynkiem, na którym właściwie wszystkie aktywne turyst...

Charakterystyka stylów kierowania

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 2884

Komentarz do siatek kierowniczych W.J. Reddina oraz P. Herseya i K.H. Blanszard?a. Styl instruktażowy. Styl konsultatywny. Charakterystyka stylów kierowania Komentarz do siatek kierowniczych W.J. Reddina oraz P. Herseya i K.H. Blanszard’a 1. Styl instruktażowy 1. Charakterystyka stylu Styl ten c...

Charakterystyka funkcji zarządzania

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 4347

Charakterystyka funkcji zarządzania ? planowania, funkcjonowania, motywowania, kontrolowania. Charakterystyka funkcji zarządzania – planowania, funkcjonowania, motywowania, kontrolowaniaZarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie skierowan...

Co to jest reeingineering

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1477

Koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem - reeingineering. Koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem REEINGINEERING( )”Ostatnie dziesięciolecie, a zwłaszcza ostatnie lata XX wieku, w światowej nauce i praktyce zarządzania przynoszą wiele nowych koncepcji i metod zarządzania organizac...

Coaching - Mentoring

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1666

Techniki coachingu. Mentoring ? kolizja teorii z praktyką. Siedem złotych zasad prostoty. Ostatni zidentyfikowany styl przywództwa polega na coachingu - zachęcaniu pracowników do poznania swoich aspiracji, zrozumienia swoich sił i słabości i wyko...

Cykl informacyjny

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1379

CYKL INFORMACYJNY W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM ZARZĄDZANIA. CYKL INFORMACYJNY W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM ZARZĄDZANIA W pracy podjęto próbę sprecyzowania pojęcia cyklu informacyjnego w oparciu o jakościową teorię informacji i wyjaśnienia jego r...